Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROTICA, PAPETARIE , CARTUSE TONER INCLUSIV FORMULARE SI TIPIZATE


Detaliu pentru invitatia numarul 126244
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Cod de identificare fiscala: 14989140
Adresa: BUCURESTI, Bucuresti
Telefon: 021/3246400
Fax: 021/3246400
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROTICA, PAPETARIE , CARTUSE TONER INCLUSIV FORMULARE SI TIPIZATE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROTICA, PAPETARIE , CARTUSE TONER INCLUSIV FORMULARE SI TIPIZATE
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 24.03.2008 14:41
Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2008 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFIV-BD.BASARABIA NR.49-51 SECTOR 2 BUCURESTI-SECRETARIAT
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFIV-BD.BASARABIA NR.49-51 SECTOR 2 BUCURESTI-BIROU ACHIZITII PUBLICE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea în prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006--Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-in cazul persoanelor juridice-eliberat de Primarie- in original sau în xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala-pentru persoane juridice-eliberat de Administratia finantelor publice- în original sau in xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila valabil la data deschiderii ofertelor-cazier fiscal-cazier judiciar-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, în original sau in xerocopie legalizata--Autorizare pentru livrarea /comercializarea produselor ofertate emisa de producator/importator.-Prezentare ISO/9001/2001
SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: IN BAZA DECIZIEI FORMULATA DE CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR CU NR.7236/06.05.2008 S-A DISPUS ANULAREA PROCEDURII.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer