Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie articole de echipament necesare echiparii promotiilor de elevi- Uniforme de reprezentare agenti politie de frontiera


Detaliu pentru invitatia numarul 344717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Scoala de Pregatire a Agentilor Politiei de Frontiera "Avram Iancu" Oradea
Numar invitatie: 344717/03.04.2013
Denumire contract: Achizitie articole de echipament necesare echiparii promotiilor de elevi- Uniforme de reprezentare agenti politie de frontiera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala de Pregatire a Agentilor Politiei de Frontiera "Avram Iancu" OradeaCod fiscal: 4208501, Adresa: Calea Aradului nr. 2, Oradea, Oradea, Telefon: 0259419520, Fax: 0259419520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului nr. 2, Oradea, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +4 0259419520, fax: +4 0259419520, persoana de contact: Oradea, str. Calea Aradului nr.2
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala de Pregatire a Agentilor Politiei de Frontiera "Avram Iancu" OradeaCalea Aradului nr. 2, Oradea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie articole de echipament necesare echiparii promotiilor de elevi- Uniforme de reprezentare agenti politie de frontiera
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare articole de echipament necesare echiparii promotiilor de elevi- uniforme de reprezentare, confectionate pe talii si marimi. Cantitatile minime si maxime corespunzatoare intregului acord cadru sunt: - Costum de iarna camgarn, la un rand de nasturi (sacou, 2 perechi pantaloni) barbati ? agenti de politie ?min. 43 buc ? max. 87 buc- Costum de iarna camgarn, la un rand de nasturi (sacou, pantalon, fusta) femei ? agenti de politie ?min.13 buc ? max. 19 buc- Costum de vara tergal, la un rand de nasturi (sacou, 2 perechi pantaloni) barbati ? agenti de politie ? min.43 buc ? max. 87 buc-Costum de vara tergal, la un rand de nasturi (sacou, pantalon, fusta) femei ? agenti de politie ? min.13 buc ? max.19 bucCantitatile estimate corespunzatoare unui contract subsecvent sunt: Costum de iarna camgarn, la un rand de nasturi (sacou, 2 perechi pantaloni) barbati ? agenti de politie ?min. 42 buc - max.43 buc- Costum de iarna camgarn, la un rand de nasturi (sacou, pantalon, fusta) femei ? agenti de politie min. 12 buc- max 13 buc- Costum de vara tergal, la un rand de nasturi (sacou, 2 perechi pantaloni) barbati ? agenti de politie min. 42 buc - max 43 buc-Costum de vara tergal, la un rand de nasturi (sacou, pantalon, fusta) femei ? agenti de politie min.12 buc - max 13 buc
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 120 - 108, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 2000 lei si va fi depusa in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006: virament bancar in contul RO55TREZ0765005XXX000129 Trezoreria Oradea (se depune documentul care face dovada platii), prin scrisoare de garantie bancara de participare/orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada solicitata, avand ca model Formularul nr.18 din sectiunea Formulare).Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cuantumul precizat.In cazul IMM-urilor ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM, in acest caz garantia de participare se constituiein procent de 50%din cuantumul precizat.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si art.88 din Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitatea cu prevederile art.90 alin.1 si alin.2 din HG 925/2006 si HG 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA; In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituiein procent de 5 % din pretul contractului, fara TVA . Garantia de buna executie va fi retinuta/ restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181, art. 69¹ din OUG 34/2006 ? Declaratie pe proprie raspundere conformmodelului Formular nr.3- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic din sectiunea FormulareAtentie: In cazul depunerii unei oferte sustinute finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori fiecare sustinator are obligatia de a completa si prezenta documentul.Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 va fi demonstrata si de catre eventualii subcontractani.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.4 din sectiuneaFormulare- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.14 dinsectiunea Formulare, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/2010Persoanele cu functii de decizie: comisar sef de politie OVIDIU STANCIU, comisar sef de politie HOTNOGA IONEL, comisar sef de politie FLORIN OPRIS, comisar sef de politie ANCUTA ILEA, comisar de politie CRISTIAN CIUCA, comisar de politie ANTON CRISTINEL, subcomisar de politie MATEAS DANIELA. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constataor emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Orice document consideratedificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalenteemise de autoritati competente din tara respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generalecuprinde informatii cu privire la datele de indentificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri globale la 31 decembrie pe ultimii 3ani ? conform Formular nr.5 din sectiunea Formulare. Conversialeu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicatde BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice utilizate in vederea asigurarii calitatii. ( echipamentele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului), - Mostre de produs pentru fiecare sortiment ofertat -cerinta minima decalificare: 1.Costum de iarna camgarn, la un rand de nasturi (sacou, 2 perechipantaloni) barbati ? agenti de politie ?1 buc, marimea 52 I2.Costum de iarna camgarn, la un rand de nasturi (sacou, pantalon, fusta)femei ? agenti de politie ? 1 buc, marimea 42 I3.Costum de vara tergal, la un rand de nasturi (sacou, 2 perechi pantaloni)barbati ? agenti de politie ? 1 buc, marimea 52 I4.Costum de vara tergal, la un rand de nasturi (sacou, pantalon, fusta) femei? agenti de politie ? 1 buc, marimea 42 IPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer