Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie articole de imbracaminte


Detaliu pentru invitatia numarul 327395
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Covasna
Numar invitatie: 327395/22.05.2012
Denumire contract: Achizitie articole de imbracaminte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CovasnaCod fiscal: 9832041, Adresa: Str. Presei, Nr.8/A, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267314660, Fax: 0267314660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie articole de imbracaminte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitii articole de imbracaminte necesare copiilor si persoanelor adulte din sistemul de protectie al DGASPC COVASNA. Valoarea minima estimata a contractului ce se va incheia este de 79400 Ron si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima este de 119000 Ron care contine si valoarea posibilelor suplimentari.Aut.contractanta va prelungi durata contractului in anul 2013 cu max.4 luni cu max. 15800 lei potrivit legii.
II.1.6) CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in suma fixa in valoare de 1100 lei prin orice mijloc de garantare prevazut la art.86 din HG925/2006. Gar. de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria aut. contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; cont pentru garantii RO56TREZ2565006XXX000153, Trez. Sf. Gheorghe b)plata sumei in numerar. In orice situatie dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschid. ofertelor. Gar. este irevocabila in sensul art. 86 din H.G. nr. 925/2006 si va respecta prev.alin 3 din acelasi art. din H.G. nr. 925/2006. Aut. contractanta are dreptul de a retine gar. de participare atunci cand ofertantul se afla intr-una dintre situatile prevazute la art. 87, alin.1) din HG 925/2006. Conf.art.278^1 din OUG34/2006 cand CNSC respinge contestatia ofertantului ca fiind nefondata, va retine un procent de 1% din valoarea estimata.Ofertantului castigator, gar. se restituie in cel mult 3 zile lucr. de la data constituirii garantiei de buna executie de catre acesta, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii periodei de valabilitate a ofertelor. Pentru ofertantii necastigatori, gar. va fi restituta dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, sau in termen de 3 zile lucratoare de la aparitia unei eventuale contestatii.Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei, adica 60 de zile de la data stabilita ptr.depunerea ofertelor. Lipsa gar. de participare conduce automat la descalificarea ofertantului.
Garantie de buna executie
Se va constitui in suma fixa conf.art.89 alin.(2) din HG 925/2006 intr-un cvantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului pe baza unei scrisori de garantie bancara in original, in termen de 7 zile de la data semnarii contractului, sau cf art.90 din HG 925/2006modificata prin HG 1045/2011, prin ret. succesive. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie, in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului in cazul in care nu a emis pretentii asupra acesteia, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica aceasta pretentie contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare -Completarea si prezentarea Formularului nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv, sunt: 1.Vass Maria- director general; 2.Gabor Erzsebet-director general adjunct;. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1.Tokos Imre-inspector; 2.Iacob Vasile? consilier juridic; 3 Balo Ervin-inspector; 4.Tako Ladislau-inspector 5.Vajda Maria-inspector - Completarea Formularului nr. 3.Certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si de impozite locale in care se va prenzenta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara a lunii in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 5 Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea si/sau comercializarea produselor alimentare care fac obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie "conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (prezentarea cel putin a unui contract echivalent din punct de vedere cantitativ ), prin care sa confirme livrarea produselor.Nu este obligatorie prezentarea contractului in copie sau in original, doar datele solicitate din acesta in formular., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele teh.si mijloace de transport de care operatorul economic dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere( Se va referi numai la personalul responsabil pentru indeplinirea unor contracte de furnizare pe ultimii 3 ani, avand complexitatea asemanatoare cu contractul ce urmeaza sa se incheie.In ultima coloana al tabelului veti trece personalul responsabil pentru indeplinirea contractului ce urmeaza sa se incheie), Avand in vedere prevederile Standardului Nr.11 din Ordinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Copilului si Adoptii nr.21/2004 privind standardele minime obligatorii referitoare la serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential, aut. contract. are obligatia sa asigure fiecarui beneficiar ai sistemului de protectie , dreptul de a participa direct si nemijlocit la achizitionareaacestorproduse.In acest sens, se solicita de la fiecare ofertant sub forma unei decl. pe proprie raspundere ca, in cazul in care oferta sa va fii desemnata castigatoare, in cursul derularii contract. va asigura aceasta cerinta . Modalitatea de indeplinire ale acestei cerinte va constitui obiectul contract. si va fi stabilita de comun acordintre partile contractante la incheierea contract. Mentionam ca, aceasta cerinta respecta cele prevazute la art.176, art.178 si art.179 din Ord. de urgenta, respectiv art.7 din HG.925/2006 fara ca ea sa se incadreze in nici una dintr. sit. prevazute la art.8., Prezentarea declaratiei pe propriaraspunderemai sus mentionata in care pot fi facute chiari si propuneri concrete privind modul de indeplinire ale acestei cerinte. Aceste propuneri nu vor fi considerate de natura propunerilorprevazute la art.36 alin.(2)lit.b)din HG 925/2006, adica propuneri de modificare a clauzelor contractuale care sunt dezavantajoasepentru autoritateacontractanta si pentru care o oferta safie considerataneconforma. In cazul in care la incheierea contractului partile nu ajung la un consens privind modul de indeplinire ale acestor cerinte, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.204, alin.(1.1) din OUG 34/2006, adica declararea ca castigatoare a ofertei clasata pe locul doi, in conditiile in care aceasta exista si este admisibila , sau anulareaprocedurii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer