Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie articole de mobilier- paturi


Detaliu pentru invitatia numarul 337659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Numar invitatie: 337659/18.10.2012
Denumire contract: Achizitie articole de mobilier- paturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GorjCod fiscal: 9247854, Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253/222035, Fax: 0253/215111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210108, telefon: +40 253222035, fax: +40 253222035, persoana de contact: BORCAN DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, et.3, camera 1, jud. Gorj, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210108, telefon: +40 253222035, fax: +40 253222035,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie articole de mobilier- paturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza paturi conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 39143110-0 - Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in suma de 887 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ). Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. b) ordin de plata , cont RO59TREZ3365006XXX001929? Trezoreria Tg JIU, pentru Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj cod fiscal 9247854 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere . In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. La data deschiderii ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la procedura .Oferta va fi insotita de dovada platii garantiei de participare in original, aceasta prezentandu-se ca fila de sine statatoare atasata pe plicul cu oferta.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90, alin 1-3 din HG 925/2006 actualizata prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ( Completare formular 1)Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 2)Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular 3)Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular 4)Cerinta nr. 5: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular 5 ) .In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul DGASPC Gorj: Dunitru Cotruna- director general DGASPC Gorj;Mischie Dorela Adelina? director gen.adj. economic;Andrita Liliana ? sef serviciul buget, Blindu Marius Cristian - sef serviciu juridicCerinta nr. 6: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la cererea autoritatii contractante, pentru conformitate , documentele prevazute la cerinta 6 in original / copie legalizata Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , la cererea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de articole de mobilier efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar conform art. 188, alin 1, litera a din OUG 34/2006 actualizata ., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer