Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie articole de papetarie si accesorii de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 290877
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Cod de identificare fiscala: 9247854
Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253/222035
Fax: 0253/215111
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie articole de papetarie si accesorii de birou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30199000-0 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Se achizitioneaza diverse sortimente de accesorii de birou si articole de papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.04.2011 13:27
Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tg Jiu, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, et.3, camera 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tg Jiu, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, et.3, camera 5
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 66, 482.1 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratieprivind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ;3.Certificateprivind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si bugetul local;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;6. Certificat de inregistrare ;7. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului8.Fisa de informatii generale ;9.Ultimul bilant financiar-contabil ;10.Fise de informatii privind experienta similara ;11.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ;12.Copia unui contract/contracte de livrari de articole de papetarie si accesorii de biroua carui/caror valoare sa fie de minim 44900 lei fara TVA;13.Declaratiacu privire ladotarile tehnice ;14.Declaratia cu personalul;15.Se solicitamostre pentru : hartia xerox(1 top), hartia fax (o rola) , hartie scris(1 top )
direct din SEAP de la adresa www.e-licitatie.roSe solicita garantie de participare in cuantum de 660 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer