Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie articole de papetarie si birotica


Detaliu pentru invitatia numarul 131938
Autoritate contractanta
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie articole de papetarie si birotica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 52700000-6 - Servicii de vanzare cu amanuntul de articole de birotica (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitionarea de articole de papetarie si birotica .Total cantitati bunuri-conform caietului de sarcini si a specificatiilor tehnice.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 11.04.2008 10:58
Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, jud.Alba
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, cod 515200, Sala de Sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în art.181-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, în original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind obligatiile catre bugetul local în original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificatul constatator eliberat de ORC, în copie certificata cu semnatura si stampila societatii pentru conformitatea cu originalul .-Certificatul de înmatriculare ? copie certificata cu semnatura si stampila societatii pentru conformitatea cu originalul.-Fisa de informatii generale-Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani-Daca e cazul, lista cu subcontractantii
De la sediul autoritatii contractante pentru suma de 20 de lei.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer