Achizitie publica - Achizitie articole de papetarie si birotica
Detaliu pentru invitatia numarul 131938
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Denumire invitatie: Achizitie articole de papetarie si birotica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 52700000-6 - Servicii de vanzare cu amanuntul de articole de birotica (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitionarea de articole de papetarie si birotica .Total cantitati bunuri-conform caietului de sarcini si a specificatiilor tehnice.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 11.04.2008 10:58
Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, jud.Alba
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, cod 515200, Sala de Sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în art.181-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, în original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind obligatiile catre bugetul local în original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificatul constatator eliberat de ORC, în copie certificata cu semnatura si stampila societatii pentru conformitatea cu originalul .-Certificatul de înmatriculare ? copie certificata cu semnatura si stampila societatii pentru conformitatea cu originalul.-Fisa de informatii generale-Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani-Daca e cazul, lista cu subcontractantii
De la sediul autoritatii contractante pentru suma de 20 de lei.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut