Achizitie publica - Achizitie articole de toaleta
Detaliu pentru invitatia numarul 322952
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322952/29.03.2012
Denumire contract: Achizitie articole de toaleta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2Cod fiscal: 17093691, Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Telefon: 021/3110029, Fax: 021/3110029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +40 213110029, fax: +40 213110029, persoana de contact: Negru Cristina, Ruxandra Hincu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Olari nr.11-13, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie articole de toaleta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie articole de toaleta
II.1.6) CPV: 33711300-0 - Produse pentru manichiura sau pentru pedichiura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 179 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare, se accepta: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea formularului nr. 11- sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei cereri de oferte;
- sau plata cu numerar la casieria. din Str. Olari nr. 11-13, sector 2, orar: luni ? joi 8.00?9.00; 12.00- 16.00; vineri 8.00?9.00- sau plata cu OP in contul RO66 TREZ 7025 006X XX00 5592, deschis la Trezoreria Statului Sector 2, beneficiar D.G.A.S.P.C. Sector 2, se vor accepta doar garantii de participare care sunt evidentiate in extrasul de cont al D.G.A.S.P.C.Sector 2, al zilei anterioare celei de deschidere;Dovada depunerii garantiei de participare va fi atasata pe plicul exterior al ofertei.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2701.79 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata in conformitate art. 278 ind 1) alin 1) din OUG 34/200
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
- depunere in cont pentru garantii de buna executie deschis la trezorerie, in favoarea DGASPC Sector 2;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011.- garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind eligibilitatea;Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;cert. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, privind sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta(form-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)?original/copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Min.de Just.-daca este cazul);decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69'(Isabela Hurjui; Carmen Ciobanu; Adrian Andor; Cristina Negru; Valentina Badea; Mihaela Modroi; Ruxandra Hincu); cert. de particip cu oferta independenta conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata cu o data de emitere de maxim 30 zile anterior datei de deschidere(Certificatul constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru, administratorul se afla in perioada mandatului, nu contine mentiuni privind fapte aflate sub incidenta art. 21 din legea 26 /1990, nu se afla sub incidenta legii 85/2006 privind procedura insolventei); Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata;Pt pers. juridice/fizice straine Doc. care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care trebuie sa fieegala sau mai mare decat 180.000, 00 lei, Bilantul contabil la 31.12.2010 si 30.06.2011 insotite de dovada depunerii la organismele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, Minim 1 contract similar finalizat in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei dedepunere a ofertelor) cu o valoare minima de 27.000 lei fara TVA, Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Minim 3 mijloace de transport marfa(capacitate transport pe masina - minim 300 kg);, Informatii privind subcontractantii, Se vor prezenta mostre pentru fiecare categorie de produse in parte Cerificat pentru sistemul calitatii ISO 9001/2008, Certificat pentrusistemul de mediu ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 10:00