Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie articole imbracaminte


Detaliu pentru invitatia numarul 307257
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Cod de identificare fiscala: 9247854
Adresa: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253/222035
Fax: 0253/215111
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie articole imbracaminte
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Diverse articole de imbracaminte pentru adulti si copii
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.07.2011 09:53
Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tg Jiu, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, et.3, camera 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tg Jiu, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, et.3, camera 5
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 114, 494 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratieprivind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ;3.Certificateprivind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si bugetul local;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;6. Certificat de inregistrare ;7. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului8.Fisa de informatii generale ;9.Ultimul bilant financiar-contabil ;10.Fise de informatii privind experienta similara ;11.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ;12.Copia unui contract/contracte de livrari de articole de imbracaminte a carui/caror valoare sa fie de minim 82000 lei fara TVA;13.Declaratiacu privire ladotarile tehnice ;14.Declaratia cu personalul;15.Se solicitamostre
direct din SEAP , se solicita garantia de participare in suma de 1150 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer