Achizitie publica - Achizitie ?Articole Uniforma de Politie?.
Detaliu pentru invitatia numarul 332179
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332179/23.07.2012
Denumire contract: Achizitie ?Articole Uniforma de Politie?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala BrasovCod fiscal: 17439800, Adresa: Nicolae Balcescu nr. 62-64, Brasov, Telefon: 0268-474413, Fax: 0268-474521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Balcescu, nr. 62-64., Brasov, Romania, cod postal: 500019, telefon: +40 368/457010, fax: +40 368/457012, persoana de contact: Ungureanu Florica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Politia Locala Brasov, str.Nicolae Balcescu, nr.62-64.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ?Articole Uniforma de Politie?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie articole uniforma de politie(camasa cu maneca scurta, camasa cu maneca lunga, tricou polo, ham cu elemente reflectorizante, cravata, sepcuta cu cozoroc, pantofi vara barbati/femei, epoleti, ecuson pentru maneca, insigna metalica coifura/piept).
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 018 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1940, 36 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar in Contul RO22TREZ1315010XXX006375, Trezoreria Brasov, CF 17439800 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care este irevocabila si se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantie de buna executie prin: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre ofertant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Valoarea garantiei de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie.Formular 2.Documentul solicitat se va prezenta in original si daca este cazul se va prezenta si de catre tertul sustinator.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie.Formular 1. Documentul solicitat se va prezenta in original.Declaratia se solicita si eventualilor sustinatori, numai pentru punctele a, c^1 si d ale respectivului articol, conform art.186 alin.2 si art.190 alin.2 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie.Formular 4.Documentul solicitat se va prezenta in original.-Persoanele cu functie de decizie si cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica din cadrul Politiei Locale Brasov sunt: -George Scripcaru - Primar Municipiu Brasov;
-Atomei Adrian - Viceprimar;
-Codescu Ciprian - Director executiv;
-Huntai Marinela - Sef Birou Contabilitate, Buget-Finante, Achizitii;
-Ungureanu Florica - Inspector de specialitate;
-Ionescu Rares - Consilier Juridic.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie.Formular 5.Documentul solicitat se va prezenta in original.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Fiscala.Documentul solicitat se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor publice.Documentul solicitat se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana autorizata a operatorului economic, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie.Formular 3.Documentul solicitat se va prezenta in original. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.Documentul solicitat se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata pentru conformitate de o persoana a operatorului economic.-Certificatul terbuie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.-Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilantul contabil pentru exercitiul financiar incheiat, vizat si inregistrat la organele competente.-Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.-Certificate eliberate de beneficiari in ultimii 3 ani.-Dovada unei experiente similare in livrari de produse in ultimii 3 ani.-Buletine de analiza elaborate de un laborator specializat.-Ofertantul va prezenta, pentru loturile la care depune oferta cate o mostra pentru aspectare. -Certificat ISO 9001 sau echivalent.-Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 13:21