Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 311254
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Cod de identificare fiscala: 4350505
Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani
Telefon: 0237625000/223 - 0237622257
Fax: 0237625191
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie Ascensoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie Ascensoare, conform Caietului de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.08.2011 11:31
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 366, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în termen de valabilitate;
- Certificat de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010?Fisa de informatii generale;?Autorizatie ISCIR si service;?ISO 14001/2005; Certificare ISO 9001sau echivalent;?Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani
In SEAP.Garantiei de part. este de 2 % din val.est.a contractului, respectiv 7320 lei.Ofertantul câstigator, are oblig.de a constitui garantia de buna executie5 % din valoarea contrac.fara TVA
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer