Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie asfalt


Detaliu pentru invitatia numarul 348273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UTILITATI PUBLICE-GOSPODARIA COMUNALA SRL
Numar invitatie: 348273/10.06.2013
Denumire contract: Achizitie asfalt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUTILITATI PUBLICE-GOSPODARIA COMUNALA SRLCod fiscal: RO 30860945, Adresa: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Telefon: +40 241487161, Fax: +40 241487161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241487161, fax: +40 241487161, persoana de contact: Ruxanda Peiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Prelungirea Seimeni nr.25 camera 1, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241487161, fax: +40 241487161, persoana de contact: Ruxanda Peiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie asfalt
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea Contractanta, doreste achizitionarea de asfalt in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 431, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8631 leiModalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul bancar al AC in care se poate vira garantia de participare este RO97BRDE140SV16336561400, deschis la BRD CERNAVODA. CUI 30860945Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit. b din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii ?i formalitasi necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie de eligibilitate). Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Se solicita prezentarea cazierului fiscal si a cazierului judiciar al operatorului economic (firma) si pentru administratorii si actionarii sau asociatii operatorului economic.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va depune si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.5.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Zlate Nicolae-Director, Cileaga Margareta-Sef biru buget-contabilitate, Cadiu Marin-Consilier Juridic, Garaba Nelu -Sef birou tehnic-edilitar, Peiu Ruxanda-presedinte comisie evaluare oferte, Savoiu Marian -membru comisia evaluare oferte, Ionescu Marinela-membru comisia evaluare oferte, Tirtara Aurica-membru comisia evaluare oferte, Banu Marin-membru comisia evaluare oferte, Rupesac Elena-membru supleant comisia evaluare oferte, Cileaga Andrei-membru supleant comisia evaluare oferte.Certificate fiscale privind indeplinierea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se solicita numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Certificat constatator emis de ONRC, informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantilor clasati pe primele 3 locuri (castigatori ai procedurii) li se va solicita transmiterea acestui document in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii.2. Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii cu statut de IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Pentru Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.In vederea indeplinirii cerintei, se solicita prezentarea bilanturilor contabile depuse si inregistrate la organismele competente pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Se accepta si prezentarea altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz., Utilaje/DotariAutoritatea Contractanta solicita completarea unui formular ce contine utilajele, echipamentele si dotarile operatorilor economici. Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, Se solicita ca ofertantii sa fie certificati ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer