Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie asfalt gata de turnare BA8


Detaliu pentru invitatia numarul 325918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 325918/09.05.2012
Denumire contract: achizitie asfalt gata de turnare BA8
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: 0244525252, Fax: 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 244525252, fax: +40 244510353, persoana de contact: JUSTINIANA GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str VAleni nr 32, Ploiesti, Sala de Sedinte Etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie asfalt gata de turnare BA8
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie asfalt gata de turnare BA8 necesar pt refacerea aleilor pietonale dintre blocuri pe raza municipiului Ploiesti.obiectul contractului: asfalt gata de turnare BA8 conform: caiet de sarcini . Se intentioneaza a se achizitiona aproximativ 1650 to de asfalt BA8.Val minima a intervalului, respectiv 340.750 lei, reprez val estimata a prezentei proceduri( in fct de care se vor elabora si evalua ofertele), iar val max, respectiv 454.333lei, reprez val estimata ce contine si posibilele suplimentari( cf art 6 alin 2, 3 din HG 925/2006)
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 333 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 6800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare, vor fi response. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilit.a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilit.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz.pub./acod-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise, conform art.88 din HG 295/2006.In cazul depunerii unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, se va retine suma de 3400 lei. Pt. IMM- legea 346/2004
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; - prin depunerea la caserie a unor sume in numerar, in cazul in care valoarea gar.de buna executie este redusa ca valoare. Se depune in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie: director general- Dan Ionita, director Economic Elena Trican, Dir gen adj Ionescu Cristian; persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Presedinte: Ionescu Cristian - Director General Adjunct, Membrii: Justiniana Nita ? Sef Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii; Gheorghe Constantin ? Serv Juridic?Contencios, Dudescu Iacob ? Sef Formatie Asfaltari, Liviu Bogdan - Sef Serv. Tehnic, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independent.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie lizibila conform cu originalul), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse (specifice obiectului contractului)- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificat de inregistrare emis de Oficiul pentru Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii cu cifra mediu de afaceri pe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011), cifra medie de afaceri min. 681500 lei. Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. fisa de informatii privind experienta similara legata de derularea contractelor de livrari de produse in ultimii 3 ani, Se va demonstra experienta similara in valoare de 340750 lei, prin prezentarea a unui numar max.de 3 contracte in copie (val.cumulata prin prezent.a max.3 ctr. sa fie de min.340750 lei)si max.3 recomandari aferente acestora., 2.Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipam.tehnice de care poate dispune ofertantul pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine- dotare proprie/inchiriere sau alte forme de detinere, de termocontainere, 3.declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., 4.prezentare certificat de autorizare laborator grad III emis de catre Inspectoratul de stat in constructii pt efectuare de incercari, verificari de laborator pt materiale de drumuri, 5. certificat de atestare interna a statiei de preparare mixturi asfaltice si certificat de conformitate pt mixturi asfaltice.act normativ cf hotararii 622/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a produselor pt constructii.ordin MTCT 1558/2004 pt aprobarea regulamentului privind atestarea conformitatii produselor ptr constructiilista organismelor certificate aprobate prin ordin MDRT 2865/2011 privind aprobarea listei organsimelor certificate in domeniul produselor pt constructii. Standard armonizat pe produs ptr mixturi SREN 13108 1..7/ 2006, 6..autorizatia emisa de Inspectoratul de Stat In Constructii pt sef laborator, 67. autorizatie de mediu de la Agentia pt Protectia mediului pt fabricarea mixturilor asfaltice certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent, acordat de un operatorului ec.de un organism de certificare recunoscut.b) declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului aplicabile in timpul executiei contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.sguploiesti.ro, Serviciul Marketing, Aprovizionare, Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer