Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie asigurare obligatorie RCA pentru autovehicule din dotarea ITPF IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 344567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Iasi
Numar invitatie: 344567/29.03.2013
Denumire contract: Achizitie asigurare obligatorie RCApentru autovehicule din dotarea ITPF IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera IasiCod fiscal: 5051447, Adresa: str. George Cosbuc nr.3-5, Iasi, Telefon: +40 232272220, Fax: +40 232-271719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Cosbuc nr.3-5, Iasi, Romania, cod postal: 700469, telefon: +40 232460014, fax: +40 232-271719, persoana de contact: TIBERIU-GHEORGHE TROFIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie asigurare obligatorie RCApentru autovehicule din dotarea ITPF IASI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurare obligatorie RCApentru autovehicule din dotarea ITPF IASI pentru 511 autovehicule
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3000 lei, in cazul ofertantilor care sunt in categoria I.M.M., garantia de participare se constituie in procent de 50% din acest cuantum (in acest caz ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor pe care o va anexa documentelor de calificare); - Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor; - Modalitatea de costituire a garantiei de participare sunt cele prevazute in art. 86, alin.1 din H.G. 925/2006. - Documentul ce face dovada costituirii garantiei de participare va fi transmis in format electronic, semnata cu semnatura electronica pana la data limita de depundere a ofertelor; - Retinarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 2: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Formularul 3: Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);
- Formularul 4: Declaratie privind eligibilitatea - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formularul 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formularul 6: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 - privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: Inspector Sef al I.T.P.F. Iasi Dl. Comisar Sef de politie Alexa Stefan, Contabil Sef Dl. Comisar Sef de politie Zaharia Costel, Ajunct pentru Logistica I.T.P.F. Iasi Dl. Comisar Sef Marcu Ioan; Comisia de evaluare : Preutesei Ioan, Cretu Viorel, Rusu Craciun Silviu Andrei, Iliescu Doru, Sfabu Andrei, - Certificate de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- Certificat de cazier fiscal al firmei;
- Certificat de cazier judiciar al firmei;
- Conform Legii 279/2011 in cazul prezentarii de subcontractanti acestia vor prezenta doar declaratia de neincadrare conform articolului 69^1 (formularul 6)-Conform Legii 279/2011 in cazul prezentarii de terti sustinator vor prezenta declaratia de neincadrare la articolul 180, 181 lit.a), c1) si d) si art. 69^1. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul onstatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada ca sunt autorizati din partea comisiei de supraveghere a asigurarilor si sa fie cuprinsi in lista societatilor de asigurare care au primit confirmarea mentinerii autorizatiei de participare a asigurarilor de raspundere civila de la data de 01.01.2012 in conformitate cu prevederile ordinului 14/2011, legii 136/1995, legii 32/2000 cu modificarile si completariel ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Casco forfetar
40
Descriere: Casco forfetar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer