Achizitie publica - Achizitie auto pentru destinatii speciale si dotari specifice, pentru transportul si asistenta sociala a persoanelor cu handicap fizic din cadrul complexului Nuseni, jud Bistrita Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 336424
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336424/01.10.2012
Denumire contract: Achizitie auto pentru destinatii speciale si dotari specifice, pentru transportul si asistenta sociala a persoanelor cu handicap fizic din cadrul complexului Nuseni, jud Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr1-2, cam 112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie auto pentru destinatii speciale si dotari specifice, pentru transportul si asistenta sociala a persoanelor cu handicap fizic din cadrul complexului Nuseni, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: autovehicul cu destinatie speciala: microbus cu dotari speciale (scaune rabatabile/demontabile, targa, etc.) pentru transportul persoanelor cu handicap, in vederea deplasarii la Comisia Judeteana de Expertiza Medicala, sau la/in alte locatii (Spital, Casa de Cultura, excursii, vizite infamilii, Cimitir, etc.)
II.1.6) CPV: 34114300-2 - Vehicule pentru serviciile de asistenta sociala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 339 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 3.750 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor .Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in originalSau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca;b) a unei sume in numerar.In cazul prezentarii Scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166Cod fiscal 4347550NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv suma de 2503, 39 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantie de buna executie- conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul scrisorii de garantie bancara de buna executie se va completa formularul anexa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate- Formular 5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: presedinte-Emil Radu Moldovan, vicepresedinte ? Stelian Dolha , vicepresedinte- Pugna Alexandru , administrator public- Moldovan Florin , Tinis Viorel ? director ec., Redl Iosif ? secretarul judetului , Sabo Augustin- sef serviciu buget-finante, Corneanu Dorina ?manager proiect, Veronica Hasnas- sef serviciu Programe integrare Europeana , Naghi Lucian ? consilier Compartiment transporturi , Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba? consilieri Birou achizitii publice , consilierii judeteni ? cf Anexa- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Totodata documentul va fii prezentat atat pentru subcontractant cat si pentru tert sustinator - daca este cazul .Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de minim 375.500 lei- Fisa informatii generale ?completare formular 11- Bilantul pe anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principale livrari de produse in ultimii 3 ani, Se va solicita experienta similara prin care ofertantul sa demonstreze ca a furnizat in ultimii 3 ani cel putin un contract avand ca obiect furnizarea de produse similare cu produsul care face obiectul procedurii de achizitie;Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : - copie dupa parti relevante din contractul de furnizare- recomandare din partea beneficiarului, Lista centrelor autorizate in asigurarea service-ul situate pe teritoriul Romaniei si descrierea concreta a modului de realizare a service-ului.Nota: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are contract de colaborare cu un service autorizat pentru marca auto , autorizat RAR., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatiiNota : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se vaprezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareacontractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecareasociat in parte;Nota : ?In cazul unei oferte comune , fiecare asociat trebuie sa indelineasca in modindividual conditiile de la pct III.2.1a , III.2.1b, III.2.3b?In mod cumulativ vor fi indeplinite conditiile de la pct III2.2, III.2.3a Certificatul ISO 9001 sau echivalentNota : In cazul unei asocieri Certificatul ISO 9001 va fi prezentat de fiecareasociat. Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 13:29