Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOBASCULANTA SECOND ? HAND SI LAMA DE ZAPADA


Detaliu pentru invitatia numarul 341220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ion Creanga (PRIMARIA COMUNA ION CREANGA)
Numar invitatie: 341220/19.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIE AUTOBASCULANTASECOND ? HANDSILAMADE ZAPADA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ion Creanga (PRIMARIA COMUNA ION CREANGA)Cod fiscal: 2613753, Adresa: COMUNA ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. IC BRATIANU, Ion Creanga, Telefon: 0233780013, Fax: 0233780142
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. IC BRATIANU, Ion Creanga, Romania, cod postal: 617260, telefon: +40 233780013, fax: +40 233780142, persoana de contact: PETRICA PRICHICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ION CREANGA, SAT ION CREANGA, STRADA. IC BRATIANU, Ion Creanga, Romania, cod postal: 617260, telefon: +40 233780013, fax: +40 233780142, persoana de contact: PETRICA PRICHICI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE AUTOBASCULANTASECOND ? HANDSILAMADE ZAPADA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AUTOBASCULANTASECOND ? HANDSILAMADE ZAPADA
II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 2000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Se poate constitui prin virament bancar in contul Comunei Ion Creanga RO67TREZ4925006XXX000164, deschis la Trezoreria municipiuluiRoman sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006- Formular 12 prevazuta in Sectiunea Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 1048, 38lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? Formular 11.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare Formular12 B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B-TERT, in original- Completare Formular 6 ? art.69^1, prezentat in original. Fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la art. 69^1din OUG 34/2006 sunt : Prichici Petrica? primar, Petrache Gabriel-viceprimar, Nita Mihaela-secretar comuna, Lazarescu Ana Mihaela-administrator public, Uncrop Alina Maria- contabil sef. Consilieri Comisia buget-finante: Dascalu Mihai, Chelaru Constantin, Iacoban Constantin, Ciofu Ioan, Tabacaru Dumitru Dorin. Comisia de evaluare: Lazarescu Ana Mihaela, Nita Mihaela, Uncrop Alina Maria .membru- Certificate de atestare fiscal eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente- Certificate de participare cu oferta independent ? completare Formular 5 ? Ord.314, prezentat in original.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC, valabilladatalimitade depunerea ofertelor . Documentul va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie certificate ca fiind conforma cu originalul.Persoane fizice romaneDocumente edificatoare, valabile la data limita de depunere a ofertelor, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale. Documentul va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie certificate ca fiind conforma cu originalul.Persoane juridice/fizice straineDocumente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romanaNota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Documente relevante - Bilanturi Contabile aferente, vizate de DGFP conform prevederilor legale sau alte documente doveditoare .Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): Anul Cursul de schimb mediu anual lei/euro2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Ofertantii vor prezenta cataloage, prospecte, pliante a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer