Achizitie publica - Achizitie autobasculanta
Detaliu pentru invitatia numarul 331109
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331109/05.07.2012
Denumire contract: Achizitie autobasculanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDOMENIUL PUBLIC CAMPIA TURZII S.A.Cod fiscal: RO 7929510, Adresa: STR.SAMUIL MICU, NR.15, LOC.CAMPIA TURZII, JUD.CLUJ, Campia Turzii, Telefon: 0264368080, Fax: 0264368080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autobasculanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei autobasculante
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 3000 lei. Garantia de participare - forma de plata ce va fi acceptata poate fi: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul nr RO24BTRL05101202A05046XX deschis la Banca Transilvania sucursala Campia Turzii. b) prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta formularul 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 - se va prezenta fomularul 2.3. Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta - se va prezenta formularul 3.4. Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale(confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale) - din certificatul fiscal sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Director general-ing.Iuoras Sever CristinelMembrii comisiei de evaluare: ec.Morar Florian - presedinteGaal Tereza - secretaring.Manitiu Sorin- membruGabor Denisa - membruec.Balla Erika- membru 1.Informatii privind datele de identificare a ofertantului - se va prezenta formularul 5 "Fisa de identificare", copie dupa certificatul constatator emis de ORC ( semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
30
Descriere: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare "termen sau termene de livrare"in zile calendaristice , minim 3 zile si maxim 15 zile, se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 09:03