Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autobasculanta 4x4 dotata cu lama de deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 354198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG
Numar invitatie: 354198/30.09.2013
Denumire contract: Achizitie autobasculanta 4x4 dotata cu lama de deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNGCod fiscal: 17100861, Adresa: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, Telefon: +40 248530040, Fax: +40 248530040
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248530040, fax: +40 248530040, persoana de contact: Tutea Adrian Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul S.P.A.D.P.P., Strada MAIOR GALDAU nr.9, Campulung, jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autobasculanta 4x4 dotata cu lama de deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autobasculanta 4x4 dotata cu lama de deszapezire
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 leiSe poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara (se va prezenta in original) conform Formularului 8. Scrisoarea de garantie bancara trebuie: · Sa fie prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta;· Sa faca referire expresa la procedura de cerere de oferte pentru atribuirea contractului de , , Achizitie autobasculanta 4x4?· Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT CAMPULUNG· Sa contina valoarea garantiei de participare care sa corespunda cu cea solicitata prin fisa de date;· Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;· Sa contina parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata;· Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- Ordin de plata in contul : RO89TREZ0475006XXX001265 deschis la Trezoreria Campulung, jud. Arges, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Cod fiscal 17100861.- orice alta modalitate, conform legisatiei in vigoare a) In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. b) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul oficial al BNR valabil din data publicarii invitatieie de participare.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca find nefondata de catre C.N.S.C.suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din cadrul ?Sectiunii Formulare?.Nota: Conform art. 180 din OUG 34/2006 ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.2.Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din cadrul ?Sectiunii Formulare?. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice. Din certificatul fiscal sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut "termenul limita de depunere a ofertelor" (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)4. PrezentareaCertificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale. Din certificatul fiscal sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut "termenul limita de depunere a ofertelor" (Original / Copie legalizata / Copie ?Conform cu originalul?)Acest certificat se solicita pentru punctul de lucru care este implicat in derularea contractului .5. - Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Se va prezentaFormularul nr.7 din cadrul " Sectiunii Formulare .6. - Ofertantul va prezenta declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Se va prezentaFormularul nr.9 din cadrul " Sectiunii Formulare Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile;b. In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatiile publice locale pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d) Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.7. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 . Se va prezentaFormularul nr.13 din cadrul " Sectiunii Formulare .Persoane din cadrul autoritatii cu functie de decizie in ceea ce priveste procedura de atribuire: - Director: Popescu Liviu-Daniel;
- Sef Serviciu: Stoica Mirela-Cristina- Sef Serviciu: Mitu Valentin;
- Sef Formatie: Radulescu Mihai- Contabil: Radu Cristina;
- Subinginer: Balaceanu Olguta. Prezentarea in original sau copie legalizata sau copie ?Conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate, in raza caruia este situat sediul ofertantului; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; informatiile din cadrul certifiatului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu lei/valuta comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei la adresa http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer