Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Autobasculanta


Detaliu pentru invitatia numarul 356782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Numar invitatie: 356782/07.01.2014
Denumire contract: Achizitie Autobasculanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILACod fiscal: RO 7179966, Adresa: str.Piata Uzinei nr.1, Braila, Telefon: +40 239692900, Fax: +40 239693209
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Piata Uzinei nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810140, telefon: +40 239692900; +40 239692969; fax: +40 239693209, persoana de contact: in atentia: Director general-Ing. Mihail Chirita.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Companiei de Utilitati Publice Dunarea Braila, situat in str. Piata Uzinei nr. 1 Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Autobasculanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei autobasculante ce va fi folosita in activitatea de intretinere si de interventie la retelele de apa si canalizare ale companiei, situate in municipiul si judetul Braila.
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 5200 LEI. Ofertantul care se incadreaza in categ.Intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, iar in acest caz garantia de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere priv.incadr.sa in categ.IMM, cf.Lg 346/2004(formular 12).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada prev.in documentatia de atribuire(formular10). Garantia de participare emisa in alta limba decat lb.romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul unei asocieri, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.ec.b)prin ordin de plata, sau fila CEC-cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul autoritatii contractante: RO10BRDE090SV02086020900, BRD Suc.Braila.c)prin depunerea sumei in numerar, la casieria autoritatii contractante.(din str.Piata Uzinei nr.1, Braila, program: luni-vineri, orele 9, 30-14, 00).Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in sit.prev.la art.87 din HG 925/2006.In conditiile art.278¹ din OUG nr.34/2006, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2600 lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele de la art.90 din HG 925/2006(A) si devine anexa la contract. Pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului- conf.art.91 din HG 925/2006(A). Pentru ofertantul care se incadreaza in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) garantia de buna executie este in cuantum de 5% din pretul contractului fara tva. In acest caz garantia de buna executie va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privindincadrarea ofertantului in categoria IMM, conf. Anexa nr.1 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Se vaprezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 semnata si stampilata de catre ofertant/ofertant asociat si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea Modele de formulare. Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(A) semnata si stampilata de catre ofertant/ofertant asociat si dupa caz, tertul sustinator-pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conformFormularului nr.2. Incadrarea in oricare dintre situatile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta (conform Ordin 314/2010 -ANRMAP). Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr.3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.4Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va completa de catre Ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, Formularul nr.4-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Pentru aceasta declaratie persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in sensul articolului mentionat sunt: Chirita Mihail, Neacsu Ofelia, Moisescu George, Toma Constantin, Tarau Neculai, Vrabie Ionel, Nita Adrian, Craciun Liliana.In situatia in care din documentele solicitate reiese caOfertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006 (A), acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr.5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr.1a) Persoanele juridice romane vor prezenta documente emise de autoritati competente care sa dovedeasca forma de inregistrare si domeniul de activitate. Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului/asociatului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acest document se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul".b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente emise de autoritati competente care sa dovedeasca forma de inregistrare si domeniul de activitate Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Din documentul emis de o autoritate competenta din tara in care ofertantul este stabilit, trebuie sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.Documentele valabile la data limita de depunere a ofertelor, se vor prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (impliniti la data limita de depunere a ofertei). Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 1.1) Informatii privind asocierea: In cazul in care, ofertantul este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la data semnarii contractului de achizitie, se va prezenta autoritatii contractante, contractul de asociere legalizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 1.2) Informatii privind sustinerea de catre un tert: In cazul in care-conf art. 190 din OUG 34/2006(A) ofertantul este sustinut de un tert, va prezenta din partea tertului sustinator, Angajamentul ferm de sustinere pentru acest contract, in original, care trebuie sa prevada care sunt resursele tehnice si/sau profesionale acordate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer