Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOBASCULANTA 90-100 TONE
Detaliu pentru invitatia numarul 346417
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346417/09.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE AUTOBASCULANTA 90-100 TONE
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.05.2013 11:18)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Incadrare gresita la , ,cerere de oferta". Trebuie incadrata la licitatie deschisa conform pragurilor valorice si valorii estimate a contractului de 3.155.616 ron.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CUPRU MINSA ABRUDCod fiscal: RO 11551757, Adresa: STR. PETRU DOBRA NR.1, Abrud, Telefon: +40 258780712, Fax: +40 258780296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PETRU DOBRA NR.1, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 258780712, fax: +40 258780296, persoana de contact: birou achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PETRU DOBRA NR.1, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 258780712, fax: +40 258780296, judet Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (minerit)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE AUTOBASCULANTA 90-100 TONE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie autobasculanta 90-100 tone
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 155, 616 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
63112 ron.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul respingerii ca nefondata a unei contestatii depuse la CNSC, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) lit. c si alin.(2) din OUG 34/2008 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea (conform formularului nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 4); 1.3 Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se dpun ofertele; 1.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 1.5. Declaratie completata privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1(Formular nr. 6); 1.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 7);1.7. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in art. 69 ind. 1 si ind. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functie de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele: 1. Vasilache Gheorghe Lucian - director general;2.Pavel Nicolae Victor - director general adjunct; 3. Colda Eugen - director economic; 4. David Stefan - inginer sef productie; 5.Taran Lucian - inginer birou achizitii; 6. Stoica Anca - jurist birou achizitii; 7. Plesa Constanta - economist birou achizitii; 8. Negru Gabriel - economist birou achizitii;9. Ciorga Stefan ?inginer birou achizitii.2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - persoane juridice/fizice romane; 2.1.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare pri apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - persoane juridice/fizice romane; 2.1.Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , avand in vedere prevederile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Cheltuieli cu reviziile
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen de garantie
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen de livrare
15
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 12:08