Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autobasculanta second-hand 4X4 cu bena cu basculare trilaterala si echipata cu suport pentru lama de deszapezire si brat incarcator hidraulic impachetabil


Detaliu pentru invitatia numarul 328853
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC IZVORUL SOMESULUI R.A.
Numar invitatie: 328853/06.06.2012
Denumire contract: Achizitie autobasculanta second-hand 4X4 cu bena cu basculare trilaterala si echipata cu suport pentru lama de deszapezire si brat incarcator hidraulic impachetabil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC IZVORUL SOMESULUI R.A.Cod fiscal: RO 13471484, Adresa: SANT, BISTRITA-NASAUD, sant, Telefon: 0263379547; 0732123083, Fax: 0263379547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SANT, BISTRITA-NASAUD, SANT, Romania, cod postal: 427285, telefon: +40 263379547, fax: +40 263379548, persoana de contact: LEON URSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ocolului silvic Izvorul Somesului R.A., localitatea Sant, strada Principala. nr. 588, judetul Bistriata-Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autobasculanta second-hand 4X4 cu bena cu basculare trilaterala si echipata cu suport pentru lama de deszapezire si brat incarcator hidraulic impachetabil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autobasculanta second-hand 4X4 cu bena cu basculare trilaterala si echipata cu suport pentru lama de deszapezire si brat incarcator hidraulic impachetabil
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1500 LeiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: a. Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b. Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original.Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare la licitatie?.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - copieCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - copiePrezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 (conflictul de interese). Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din partea autoritatii contractantesunt: Moisil Cornel, Grapini Macedon, Ursa Leon, Forogau Marian, Domide Maria, Cotul CorinaDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Certificat Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu maxim 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - copieIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer