Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autobasculanta second-hand, echipata cu lama de desapezire /nivelare


Detaliu pentru invitatia numarul 340375
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIUPERCENII NOI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENII NOI)
Numar invitatie: 340375/03.12.2012
Denumire contract: Achizitie autobasculanta second-hand, echipata cu lama de desapezire /nivelare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUPERCENII NOI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENII NOI)Cod fiscal: 5001880, Adresa: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Telefon: 0251321002, Fax: 0251321002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 2, judetul Dolj, Ciupercenii Noi, Romania, cod postal: 207200, telefon: +40 251321002, fax: +40 251321002, persoana de contact: Macamete Marius Pichi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Ciupercenii Noi, str, Dunarii, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autobasculanta second-hand, echipata cu lama de desapezire /nivelare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autobasculanta second-hand, echipata cu lama desapezire/nivelare
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 3.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: a) virament bancar suma se va vira in contul RO93TREZ2935006XXX000297, cod fiscal 5001880, deschis la Trezoreria Calafat, b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, c) prindepunere lichiditati la casieria autoritatii contractantePentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea incategoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazutede art.278^1, alin 1, lit.a) din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 2.300 lei.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 1;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 3;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 4;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Mungiu Gheorghe ? primarManea Nelu Valentin ? viceprimarMindruMarioara ? secretarNetoiu Vetuta ? consilierMacamete Marius Pichi ?responsabil achizitii publiceConsilieri local: Belcineanu Constantin, Caras Marcel, Doican Stelian, Duta Constantin, Grasu Dorinel, Kupferman Ana, Lucan Mariean, Miroescu Gabriel Marian, Privantu Gigel Dorel, Privantu Gigi, Raboveanu Atanasie, Rosescu Marian, Stancu Emil, Tigae GrigoreCompletare formular nr.5 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de ORC, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inaintede data depunerii ofertelor din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatiiExercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a op. ec.. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate doc. vor fi transmise in limba de origine, insotite de o trad. autorizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul emis de ORC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Formularul 10-Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 460.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 108.544, 32 euro (1 Euro =4, 2379).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, conf. Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrep. mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.-Prezentarea in copie lizibila a bilantului contabil din ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), inregistrat la institutiile abilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari- Formularul 11Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare catre autoritati contractante sau clienti privati.Se vor preciza informatii cu privire la: - o lista a principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer