Achizitie publica - "Achizitie Autobuze articulate - 2012"
Detaliu pentru invitatia numarul 336788
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336788/05.10.2012
Denumire contract: "Achizitie Autobuze articulate - 2012"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMEDITUR S.A.Cod fiscal: RO 9735812, Adresa: SOS.SIBIULUI NR.100A, , Medias, Telefon: 0040269845678, Fax: 0040269845619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.SIBIULUI NR.100A, , Medias, Romania, cod postal: 551118, telefon: +40 269845678, fax: +40 269845619, persoana de contact: Neag Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.SIBIULUI NR.100A, , Medias, Romania, cod postal: 551118, telefon: +40 269845678, fax: +40 269845619, persoana de contact: Neag Florin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Achizitie Autobuze articulate - 2012"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza 3 bucati autobuze articulate pentru transportul urban de persoane, care vor trebui sa indeplineasca conditii de: (2) Fiabilitate(3) Securitate(4) Confort(5) Protectie ambientalaCod C.P.V. este 34121200-3Procedura de achizitie folosita este: Cerere de oferte;Criteriul de atribuire este: Cel mai mic pret.Procedura se finalizeaza prin incheierea unui contract de achizi?ie publica care se va derula cu plata pe durata anului 2012, respectiv 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 34121200-3 - Autobuze articulate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 957 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.950 lei, in conformitate cu OUG 34/2006Perioada de valabilitate a garan?iei de participare este de 30 zile, de la termenul limita de primire al ofertelor.In conditiile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia emisa de o societate bancara/societate de asigurari, este recomandabil fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cu corespondent in Romania.Autoritatea contractanta accepta constituirea garantiei si prin depunerea la casieria societatii de la sediul din Medias, Soseaua Sibiului nr. 100A: - a sumei in numerar;
- a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO47CRDZ004A080310476001, deschis la banca MKB Romexterra Bank SA Medias;La garantia depusa in euro, echivalenta leu-euro se va face la cursul BNR, la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Viramentul se face in contul in Euro al S.C. MEDITUR S.A. Medias, deschis la MKB Nexte Bank SA cu numar RO90CRDZ004A080310476003.Nota: Referitor la cuantumul garantiei, se acorda reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii nr. 346/2004, actualizata. Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul 2 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?.In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.
Garantie de buna executie
Garan?ia de buna execu?ie este de 5% din pre?ul contractului (fara T.V.A.).Garantise constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari.Garantia este recomandabil fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cu corespondent in Romania.Autoritatea contractanta acepta constituirea garantiei prin depunerea unor sume in numerar la casieria societatii, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale. Castigatorul licitatiei va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. Autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate operatorului economic contractant pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze operatorul economic contractant despre varsamantul efectuat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Incadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 operatorul economic va completa doua declaratii: - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare;Nota: Aceaste doua declara?ii - Formularul 12A ?i Formularul 12B, vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Autoritatea Contractanta permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Operatorul economic trebuie sa depuna (o declara?ie-tip) Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta - conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 9 din sectiunea Formulare - Certificat privind participarea la procedura cu oferta independent.3. Operatorul economic (care participa in nume propriu, ca lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completezeFormularul 12 C - Declara?ie privind calitatea de participant la procedura ? din Sec?iunea Formulare.4. Conform legii incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa depuna o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea Formulare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de subcontractant cat ?i de ter?ul sus?inator.Mentiuni: Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta S.C. MEDITUR S.A. precizeaza urmatoarele persoane care au atribu?ii in sensul prevederilor legale precizate mai sus ?i vizavi de care operatorul economic participant la procedura trebuie sa se exprime in Formularul 11: - Neag Florin, Langa Florin, Fetean Sorin, Urda Olivia, Popa Florin, Dan Voinea, Focsaneanu Mariana.Daca operatorul economic doreste date suplimentare si justifica temeinic acest lucru, despre persoanele de mai sus, poate cere autoritatii contractante si alte date necesare.5. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de Serv. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia acesta isi are sediul social, ?i care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original/copie conforma cu originalul, semnnata ?i ?tampilata;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;6. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia acesta isi are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original/copie conforma cu originalul, semnnata si ?tampilata;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;
- in cazul in care ofertantul este persoana juridica sau fizica straina in schimbul celor doua certificate fiscale, acestia pot depune orice document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertanatul este rezident, in traducere in limba romana;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele mai sus mentionate.- Sunt eliminati ofertantii care au datorii restantela bugetul de stat sau la bugetul local.MEN?IUNE : In scopul dovedirii indeplinirii cerintelor cu nr. 5 ?i 6 ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme ca indeplineste cerintele de calificare solicitate in documentatia de atribuire, avand insa obligatia de a prezenta certificatele respective la solicitarea autoritatii contractante, in cel mult 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii, dar nu mai tarziu de data intocmirii raportului de atribuire. - Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - valabil la data depunerii ofertelor.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.- Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscalavalabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota 1: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota 2: La procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare, ofertantii vor avea in vedere respectarea prevedrilor art. 46 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1- Completare formular 12 D ? Formular Fisa de Informa?ii generale- Ofertantii nerezidenti depun traduceri autorizate ale documentelor.- In cazul de asociere, fiecare asoc. prezinta formularul si indeplineste cerinta minima.- Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala din ultimii3 ani va fi de minim130.000 euro. Cifra minima se calcul. conf. Ordinului ANRMAP 509/2011.- Calculul leu ? euro la cursul euro stabilit de BNR la 31 dec. al fiecarui an fiscal solicitat.-Nota: Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a pragului pentru media cifrei de afaceri globala, conf. L346/2004.Cerin?a nr. 2Se depune Bilantul contabil pentru anul fiscal 2011, vizat ?i inregistrat la unitatea fiscala. Se accepta ?i alte documente edificatoare, daca din motive justificate operatorul economic nu poate prezenta bilan?ul contabil.Actele solicitate pot fi: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1Operatorul economic depune - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani -Formularul12E;
- Lista contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ei sunt autoritati contractante sau clienti privatiCerinte minime: De asemenea se solicita: - minim 1 recomandare semnata si stampilata de beneficiar.- prezentarea cel putin a unui document /contract /proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produseCerin?a nr. 2Candidatul va face dovada unui contract asemanator de livrare de aceea?i suma cu prezenta licita?ie, minim 65.000 euro.Candidatul va depune - Experienta similara -Formularul 12 F din Sec?iunea Formulare.Aceasta poate fi probata de candidat printr-un contract asemanator de livrare de aceea?i suma cu prezenta licita?ie, minim 65.000 euro.Nota: Valoare poate fi atinsa ?i prin prezentarea a maximum 3 contracte sau acte doveditoare. Cerinta nr. 1Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, emis de o societate acreditata in acest sens.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descarca gratuit de pe SEAP de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 13:36