Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie Autobuze de tip INTERCITY - 2013?


Detaliu pentru invitatia numarul 355062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MEDITUR S.A.
Numar invitatie: 355062/25.10.2013
Denumire contract: ?Achizitie Autobuze de tip INTERCITY - 2013?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMEDITUR S.A.Cod fiscal: RO 9735812, Adresa: SOS.SIBIULUI NR.100A, , Medias, Telefon: 0040269845678, Fax: 0040269845619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.SIBIULUI NR.100A, , Medias, Romania, cod postal: 551118, telefon: +40 269845678, fax: +40 269845619, persoana de contact: Neag Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.SIBIULUI NR.100A, , Medias, Romania, cod postal: 551118, telefon: +40 269845678, fax: +40 269845619, persoana de contact: Neag Florin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie Autobuze de tip INTERCITY - 2013?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza autobuze transport public de persoane. Achizitia este necesara desfasurariiobiectului de activitate al societatii, transport public de persoane.
II.1.6) CPV: 34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 857.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de2009 lei.Autoritatea Contractanta va retine din garantia de participare 1% daca o eventuala contestatie este depusa si respinsa pe fond de catreCNSC. Retinerea de 1% se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in concordanta cu prevederile art 278 indice 1, alin 2 din OUG 34/2006.Dovada constituiri garantiei se face cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Art. 86 alin. (6) HG 925/2006 Perioada devalabilitate a garantiei este de 75 de zile, de la termenul limita de primire al ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: Cnf. art. 86 alin. (1) H.G. nr. 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emisde o banca/societate de asigurari, care se prezinta in original, pentru perioada prevazuta in documentatie. AC accepta constituirea garantieisi prin depunerea la sediul societatii: - a sumei in numerar; - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora decatre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO47CRDZ004A080310476001, deschis la MKB Romexterra Bank SA Medias;Garantia de participare emisa in alta limba, decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Daca garantia depusa este in valuta, echivalenta euro-leu sau alta valuta respectiva se va face la cursul BNR din data de: (5 zile inainte dedata limita adepunerii ofertelor). Nota: Daca ofertantul este IMM acesta poatedepune doar 50% din valoarea garantiei. Se completeaza Formularul 2 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii? impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, Daca ofertantul depune doar 50% dinvaloarea garantiei si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului (fara T.V.A.) conf. cu art. 89 alin.2, H.G. nr. 925/2006. Constituirea garantiei debuna executie se face in conformitate cu art. 90 alin. 1 ? 3, H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrumentde garantare de o societate bancara/societate de asigurari. Recomandabil, garantia fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cucorespondent in Romania. Se acepta si constituirea garantiei prin depunerea unor sume in numerar la casieria societatii, sau prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale. Castigatorul licitatiei va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante laTrezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent. AC dispune ca banca sa instiinteze operatorul economic contractant desprevarsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea operatorului economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica. Pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006operatorul economic va completa doua declaratii: - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare ( care este actualizat cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 76 din 30 iunie 2010, respectiv cu modificarileaduse art 181. lit.a, lit.c indice 1, lit.e si d).Nota: Aceaste doua declaratii - Formularul 12A si Formularul 12B, vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul, intrucat acesta are obligatia de a respecta si el prevederilelegale in cauza, respectiv cele ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006si art. 180 din OUG34/2006 .Autoritatea Contractanta solicita depunerea documentelor mentionate in cadrul acestei sectiuni in forma - ORIGINAL in concordanta cu prevederile (art.5. alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011);2. Operatorul economic trebuie sa depuna (o declaratie-tip) Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta ? conformOrdinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 9 din sectiunea Formulare - Certificat privind participareala procedura cu oferta independenta.3. Operatorul economic (care participa in nume propriu, ca lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul 12 C ? Declaratieprivind calitatea de participant la procedura ? din Sectiunea Formulare.4. Conform legii incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa depuna o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 11 din Sectiunea Formulare. Aceasta declaratie se va prezenta atat desubcontractant cat si de tertul sustinator. Declaratia depusa va fi in forma - ORIGINAL in concordanta cu prevederile (art.5. alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011);Mentiuni: Conform Ordinului nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta Meditur SA, prinreprezentant director general Danut Voinea precizeaza urmatoarele persoane care au atributii in sensul prevederilor legale precizate maisus si vizavi de care operatorul economicparticipant la procedura trebuie sa se exprime in Formularul 11: - Neag Florin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Langa Florin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Fetean Sorin ? membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Popa Florin ¬? rezerva membru Comisie de evaluare a ofertelor din cadrul achizitiei publice- Dan Voinea ? Director General- Todoran Nicolae ? Director Tehnic- Focsaneanu Mariana ? Director Economic- Balazs Bela Atila ? membru AGA- Ciolpan Vasile ? membru AGA- Ciulea Ioan Vasile ? membru AGA- Grozav Eugen ? membru AGA- Knall Helmuth ? membru AGA- Lata Ilie ? membru AGA- Lazaroiu Ioan ? membru AGA- Manta Anca Maria ? membru AGA- Marian Victor Cristian - membru AGA- Moraru Eugen ? membru AGA- Nagy Pavel ? membru AGA- Nicorici Constantin Gheorghe ? Membru AGA- Orosz Csaba ? Membru AGA- Petrariu Ioan ? Membru AGA- Petrescu George Stelian ? Membru AGA- Plopeanu Teodor ? Membru AGA- Popa Ioan? Membru AGA- Sas Ilarie ? Membru AGA- Taropa Floarea ? Membru AGA- Toma Lucian Cosmin ? Membru AGAToti membri AGA mentionati mai sus au calitatea de Consilieri Locali.Daca operatorul economic doreste date suplimentare si justifica temeinic acest lucru, despre persoanele de mai sus, poate cere autoritatiicontractante si alte date necesare.5. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de Serv. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe razacareia acesta isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? inoriginal/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 ( Notificarea ANRMAP nr 149/2013).Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;6. Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de peraza careia acesta isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? inoriginal/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 ( Notificarea ANRMAP nr 149/2013).Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. - in conformitate cu art. 9 alin.1 din Ordin 509/2011;
- in cazul in care ofertantul este persoana juridica sau fizica straina in schimbul celor doua certificate fiscale, acestia pot depune oricedocument tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertanatul este rezident, in traducere in limba romana;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte cele mai sus mentionate.- Sunt eliminati ofertantii care au datorii restante la bugetul de stat sau la bugetul local.MENTIUNE : In conditiile in care se prezinta initial o declaratie pe proprie pentru indeplinirea cerintelor 5 si 6 ofertantii au insa obligatia de a prezenta certificatele respective la solicitarea autoritatii contractante, in cel mult 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii, dar nu mai tarziu de data intocmirii raportului de atribuire.In concordanta cu art. 5 alin 3 al Ordinului 509/2011 al presedintelui ANRMAP - toate documentele intocmite/emise de catre ofertanti cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator, daca este cazul. - Operatorul economic trebuie sa depuna un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de catre ONRC sa fie valabile la data limitade depunere a ofertelor.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.- Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala valabil pentru anulcalendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota 1: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota 2: La procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare, ofertantii vor avea in vedere respectarea prevederilor art. 46 dinOUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Prezentarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani- 2010, 2011, 2012. - (daca firma are activitate mai mica de trei ani, poate prezentacifra doar pentru anii in care acestea a functionat). - Ofertantiinerezidenti vor depune traduceri autorizate ale documentelor. - In cazul deasociere, fiecare asociat indeplineste, de asemenea, cerinta minima prin depunereaFormularului 12 D - Formular Fisa de Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produsesimilare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar. Cerinta nr. 1- ofertantul trebuie sa detina la data depunerii ofertei Certificare ISO pentru Managementul Calitatii. (sauechivalent). Detinerea certificarii se probeaza prin prezentarea unei ?copiiconforme cu originalul? a Certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Dotare tip cutie viteza
12
Descriere: Componenta Tehnica
Dotare cu Sistem electronic de masurare a consumului de combustibil
12
Descriere: Componenta Tehnica
Numarul de kilometri parcursi de catre mijlocul de transport
6
Descriere: Componenta Tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer