Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Achizitie Autobuze Second-Hand 2011"


Detaliu pentru invitatia numarul 315697
Autoritate contractanta
MEDITUR S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 9735812
Adresa: SOS.SIBIULUI NR.100A, , Medias
Telefon: 0040269845678
Fax: 0040269845619
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: "Achizitie Autobuze Second-Hand 2011"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34121200-3 - Autobuze articulate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Obiectul contractului de furnizare: Denumire contract : Furnizarea unui pachet de compus din urmatoarele mijloace de transport- 6 buc autobuze articulate- 2 buc autobuze turisticeCantitatea totala necesara: 8 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.09.2011 17:09
Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Autoritatii Contractante: Sos. Sibiului, nr. 100A, Cod Postal 551118, loc. Medias, jud. Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante: Sos. Sibiului, nr. 100A, Cod Postal 551118, loc. Medias, jud. Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Valoare estimata: 529, 604 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Eligibilitatea: -Declaratie-Formular 12A.-Declaratie-Formular 12B.-Certificate atestare fiscala, emise de D.G.F.P. si de Administratia Publica Locala.-Certificat emis de ORC.-Formular 2.Capacit. financiara: -Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani fiscali, vizate de unitatea fiscala.-Fi?a de Informa?ii Generale?Formular 12D.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani-minim 200.000 euro.Capacit. tehnica.-Lista principale livrari-Formularul 12E.Cerinta minima: O recomandare de la clientul beneficiar-Experienta similara-Formularul 12F.Cerinta minima: In ultimii 3 ani sa fi livrat produse similare celor din caietul de sarcini.Recomandari emise de clientul beneficiar la contractele mentionate.-Certificate: SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2008 sau echivalente la acestea;Documentele solicitate vor fi originale sau copii conforme.Cele emise pentru o perioada limitata de timp, vor fi in termen la data deschiderii ofertei.
Documentatia se obtine online prin descarcare de pe SEAP. De asemenea se poate obtine si de la sediul Autoritatii Contractante.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer