Achizitie publica - Achizitie autocamioneta cu bena basculabila
Detaliu pentru invitatia numarul 332420
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332420/25.07.2012
Denumire contract: Achizitie autocamioneta cu bena basculabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ECO-SAL 2005 SACod fiscal: RO17870232, Adresa: Str. Calea Domneasca nr 171 A, Targoviste, Telefon: 0245616583, Fax: 0245616583
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Domneasca nr 171 A( Parc Chindia), Targoviste, Romania, cod postal: 130003, telefon: +40 0245616583, fax: +40 0245616583, persoana de contact: DINITOIU ROXANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL S.C ECO-SAL 2005 S.A-LOCALITATEA TARGOVISTE, CALEA DOMNEASCA, NR.171 A, JUDET DAMBOVITA, COD POSTAL: 130003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ACTIVITATI DE INTRETINERE PEISAGISTICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autocamioneta cu bena basculabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autocamioneta cu bena basculabila
II.1.6) CPV: 34131000-4 - Camionete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a).Valoarea garantiei de participare este de 1920 lei.b).Modalitati de constituire acceptate: -virament bancar in contul autoritatii contractante: RO96TREZ2715069XXX002725, deschis la Trezoreria Mun. Targoviste sau RO35RNCB0128045411190001 deschis la BCR Targoviste-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original-prin plata la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va prezenta in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.c).In cazul asociatiilor, garantia de participare va fi constituita de catre unul dintre asociati.d).Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti.e).In situatia incare ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare , acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.f).Garantia de participare se va constitui numai in lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere -Completare Formularu 1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular 2.3.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa caofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta-Formular 4.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 3.6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formular 6.7.Acord de subcontractar-Formular 7.8.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora-Formular 8.8.Acord de asociere- Formular 9.Pesoanele cu functie de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii : Ing.Pana Catalin Florin- DirectorEc Nastasia Elena-Contabil sefJr.Enescu Corina- consilier juridicEc.Dinitoiu Roxana-achizitii publiceInsp.Ciuca Nicusor-sef formatie 1.Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului.2.Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Fisa de informatii generale., b) Situatii financiare anuale- persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant anual, cont de profit si pierderi, anexe) pe anul 2011 sau dupa ultimul bilant, inregistrate la administratia financiara .- persoanele juridice straine vor atasa in copie, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante emise de autoritatile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 14:51