Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autocamioneta transport marfa si persoane cu bena basculabila prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527


Detaliu pentru invitatia numarul 341095
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA "DEPRESIUNEA HOREZU"
Numar invitatie: 341095/14.12.2012
Denumire contract: Achizitie autocamioneta transport marfa si persoane cu bena basculabila prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA "DEPRESIUNEA HOREZU"Cod fiscal: 18167568, Adresa: str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, Telefon: 0250860190, Fax: 0250860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 250861305, fax: +40 250861305, persoana de contact: Munteanu Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare si implementare proiecte pentru locuitorii den depresiunea Horezu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autocamioneta transport marfa si persoane cu bena basculabila prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autocamioneta de transport marfa si persoane cu bena basculabila prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527
II.1.6) CPV: 66114000-2 - Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1600 lei. Valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a GP ?in conformitate cu art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006. Suma se va putea vira in contul: RO26RZBR0000060007238647, deschis la Raiffeisen Bank, in numele Asociatiei Depresiunea Horezu, cod fiscal 18167568 iar persoana juridica va prezenta OP vizat de banca sau de societatea de asigurari; se va specifica denumirea contr pt care s-a constituit GP. GP se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a sumei in numerar sau prin scrisoare de garantie bancara Formularul nr. 4? Scrisoare de GP.GP se va prezenta separat nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si se ataseaza la coletul sigilat in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor ; Formular 9.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M Formular 11(daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor . Echivalenta leu/ alta valuta se va face la cursul publicat de BNR in ziua a 5-a dupa data publicarii invitatiei de participareAtentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului GP este necesar ca fiecare op ec asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.In conf cu art 278.1 alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie depusa de un ofertant ca fiind nefondata AC va retine contestatarului din GP suma de 1125 lei (1% din valoarea estimata a contractului)
Garantie de buna executie
GBE se constit cf preved art. 89 alin.(2) din HG nr. 925/2006. Cuantumul GBE 5 % din pretul contr. fara TVA. GBE se poate constit in oricare din formele de la art 90 alin 1), 2)sau 3)din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011. In cazul prevazut la art 90 alin. 3) din HG 925/2006 suma min depusa initial va fi de 0, 5% din val ctr. fara TVA.Nota: Ofertantul castigator are oblig de a constit GBE a contr in conditiile de mai sus in max 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. AC va elibera/restitui GBE conform art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006. IMM-urile benef de preved legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii doc justif coresp
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul1. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 1, si Formularele 14, 15, 16 (dupa caz).2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura Formular 2A.3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2B.In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr 170/2012 persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte ADH care aproba si bugetul aferent achizitiei ? Jr. Eugen Ion Savulescu, Comisia de evaluare: Presedinte: Ing. Vasile Munteanu, Membrii: Ing. Adrian Andreescu, Ec. Adrian Dugulan, Ec. Vasile Stelian Iordache - responsabil financiar AC, Ec. Daniel George Olteanu, Ec. Valentina Nicoleta Tanasie4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formularul 2C.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 2 numai pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: - Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului - Formularele 10.A, 10.B, 10.C si 10.D - privind asociati/subcontractanti Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriPrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, care sa fie de min. 100.000 lei (exlusiv TVA).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.- Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezentadocumente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - In cazul in care un grup de operatori economici depun ofertacomuna aceasta cerinta se poate indeplinii prin cumul de catre membrii grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista princip livrari efectuate in ultimii 3 ani.Ofert trebuie sa demonst ca a furnizat in ultimii 3 ani, in cadrul a cel mult 3 contr de furniz, produse sim in val de min. 50.000 lei Nota: Pt contr realizate in asoc se va lua in calcul doar val care reprez particip ofert la contr respectiv- certif/docum edificatoare care probeaza/confirma indepl cerintelor de calif. si anume ptr contr.inscrise in form 5, se vor prez facturi/contracte/comenzi/alte documente relev emise de catre benef sau alte entitati compet in care sa se regaseasca elem neces pentru indepl cerintelor de califForm 5 va fi completat in numele ofert si trebuie sa cuprinda atat contr liderului cat siale celorlalti membrii ai asoc, contr care sunt relev pt indepl cer 1.Form 5 va fi semnat si stamp de catre reprez imp al ofert. Pt of comuna se ia in consid resursele tut membrilor grupuluiPers jur straine pot prez si alte doc just sim in conf cu prev legale din tara in care e stabilit Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii indomeniul care face obiectul prezentei proceduri sau echivalentNu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic este in curs de certificare . Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire a fost publicata in SEAP (www.e-licitatie.ro) atasata invitatiei de participare sau se poate solicita la sediul Asociatiei Depresiunea Horezu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer