Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autocar


Detaliu pentru invitatia numarul 319647
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 319647/19.01.2012
Denumire contract: Achizitie autocar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, REGISTRATURA, in atentia Serviciului Aprovizionare/Achizitii, telefon: +40 265213533, fax: +40 26521194
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gheorghe Marinescu, nr.38, Tg.Mures, Directia Administrativa, Serviciul Aprovizionare/Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autocar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autocar
II.1.6) CPV: 34121500-6 - Autocare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.garant.de partic: 8.870, 00 RON;Per.de valab: 60 de zile de la data dep.ofertelor;In conf.cu prev.art.86 din H.G 925/2006, gar.de partic.se constituie prin viram.bancar sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, in orig, in cuantumul si pt.perioada prev.in documentatia de atrib.Ofertele care nu sunt insotite de dov.constit.garantiei de partic.vor fi cons.inacceptabile.In cazul dep.unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contest, aut.contract. va retine contestatorului o suma calc.in conf.cu prev. art.278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din gar.de partic.in raport cu valoarea estim.a achizitiei, resp.suma de 4.223, 53 RON.
Garantie de buna executie
Cuant. garant.de buna ex.este de 5% din valoarea contract.fara TVA si se constit.conf.prev.art. 90, alin.(1)din HG 925/2006 printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract.Furnizorul are oblig.de a constit.garant.de buna ex.in max.3 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului de achiz.publica.Aut.contractanta are dreptul, in conf.cu prev.art.91 din H.G 925/2006, de a emite pretentii asupra gar.de buna ex, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indepl.obligatiile asumate prin contract.Gar.ant.de buna ex.se va elibera/restitui in conf.cu prev.art.92, alin.(1) din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea, prezentarea FORMULARULUI 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitatea, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitateaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referiCerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea, prezentarea FORMULARULUI 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3: Neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea, prezentarea Formularului 8 din capitolul de Formulare: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4: Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 1 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalAcest document trebuie prezentate de toti ofertantii asociati sau subcontractanti.Cerinta nr. 5: Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Acest document trebuie prezentate de toti ofertantii asociati sau subcontractanti.Cerinta nr. 6: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificate constatatoare in original sau in copii certificate pentru conformitate (semnate si stampilate de persoana autorizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati sau subcontractanti. Cerinta nr. 1: Documente eliberate de autoritatile competente din care trebuie sa rezulte ca in obiectul principal de activitate sau in activitatile autorizate ale operatorului economic sunt cuprinse activitati care fac obiectul prezentei achizitiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat Constatator emis de ORC, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic conform codului CAEN. Operatorul economic trebuie sa faca dovada autorizarii obiectului de activitate-furnizarea de produse care fac obiectul prezentei achizitii2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004) (FORMULAR 10 din capitolul de Formulare), in original, in copie legalizata sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata)Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privind situatia economica si financiara a operatorilor economiciFisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuala globala, aferenta ultimilor trei ani(2008, 2009, 2010)cu o valoare egala sau mai mare de 800.000, 00 lei/echivalentul in euro, calculata la cursul mediu anual al BNR. al fiecarui an Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depune in copie bilanturilecontabileaferente anilor 2008, 2009, 2010 vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se indeplineste prin cumulul cifrei de afaceri a ofertantilor asociati ce participa impreuna in asociere.Obligatoriu trebuie prezentat acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind capacitatea tehnica1.O lista a principalelor furnizari de produse din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Prezentarea cel putin unui sau a maxim 3 documente/contracte/proces-verbale de receptie prin care ofertantul sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de 400.000, 00., Cerinta nr.2-Informatii privind subcontractantii1.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.3-Informatii privind asociatii1.Pezentarea acordului de asociere, Cerinta nr.41.Lista privind unitatile de service agreate de producator si autorizate RAR din Judetul Mures, Cerinta nr.5-Certificat de omologare nationala1.Ofertantul va trebui sa prezinte Certificatul de omologare nationala de tip emis de R.A.R in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2132 din 8 decembrie 2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7 (publicat in Monitorul Oicial al Romaniei, Partea I, nr. 1160 din 21 decembrie 2005) modificat prin Ordinul ministrului transporturilor si infrastructurii nr. 1275 din 22 decembrie 2009 pentru modificarea si completarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2.132/2005 (publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 37 din 18 ianuarie 2010) Cerinta nr. 11.Asigurarea sistemului de management al calitatii-Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, str.Gh.Marinescu, nr.38, Tg.Mures, Directia Administrativa, Serviciul Aprovizionare/Achizitii;Garantie de participare: 8.870, 00 RON
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.01.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer