Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autocuratitor combinat pentru canalizare, capacitatea intre 6 si 8 mc


Detaliu pentru invitatia numarul 344307
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: EDILUL C.G.A. S.A.
Numar invitatie: 344307/26.03.2013
Denumire contract: Achizitie autocuratitor combinat pentru canalizare, capacitatea intre 6 si 8 mc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEDILUL C.G.A. S.A.Cod fiscal: RO 11339178, Adresa: str. TRAIAN nr. 41, Campulung, Telefon: +40 248511688, Fax: +40 248510030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. TRAIAN nr. 41, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248510285, fax: +40 248/510030, persoana de contact: Campulung, str. Traian, nr. 41
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Edilul CGA str. TRAIAN nr. 41, Campulung, jud. Arges, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele ((CAEN 3600))
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autocuratitor combinat pentru canalizare, capacitatea intre 6 si 8 mc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autocuratitor combinat pentru canalizare, capacitatea intre 6 si 8 mc - 1 buc
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5000 lei. Valabilitatea: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire conf. art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii, virament bancar in cont nr. RO73BRDE030SV06259750300 deschis la BRD Campulung Muscel, jud. Arges, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Cod fiscal RO 11339178, depunere in numerar la casieria unitatii. Originalul se va transmite la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor sau inclusiv in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conf. art. 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se va retine conf. art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Cuantumul retinut in conditiile art. 278^1 din OUG nr.34/2006:2500 Ron.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul oficial al BNR valabil cu 5 zile avans fata de termenul limita de depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca nu se afla in situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economic ofertant/tert sustinator are obligatia sa completeze ?Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? ? Formular nr. 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 ? Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantul trebuie sa completeze ?Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? ? Formular nr. 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 ? Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a ?Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? ? Formular nr. 3.Cerinta nr. 4 ? Evitarea conflictului de intereseOfertantul /Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze ?Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? ? Formular nr. 4Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata prin atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Tehnic: Sampetru RaduDirector Economic: Cretu VictoriaInginer Sef: Mogosan GabrielConsilier juridic: Tica GabrielaDole Larisa, Bivol MonicaConsultant extern achizitii Primaria Mun. Campulung: Balascan Sorin Cerinta nr. 1Se va prezenta: certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Informatiile cuprinse in acesta, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Ofertantului clasat pe locul 1, i se va solicita documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate.Documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: NOTA: Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180, 181 lit a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Prezentarea cifrelor de afaceri globale aferente ultimilor 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: NOTA: Capacitatea tehnica a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180, 181 lit a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 1: Experienta similaraOfertantul va prezenta lista principalelor livrari din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca cerinta minima de calificare, demonstrarea livrarii in ultimii 3 ani de produse similare in baza a cel mult 3contracte in valoare cumulata de cel putin 250.000 Ronechivanlent 56450 Euro (1 Euro = 4, 4287 Ron) conform curs mediu anualcomunicat de BNR pentru anul 2012.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate, ori de catre clientul beneficiar . In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatiiconform standardului ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer