Achizitie publica - Achizitie autogreder
Detaliu pentru invitatia numarul 351958
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351958/05.08.2013
Denumire contract: Achizitie autogreder
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUPERCENII NOI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENII NOI)Cod fiscal: 5001880, Adresa: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Telefon: 0251321002, Fax: 0251321002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Romania, cod postal: 207200, telefon: +40 251321002, fax: +40 251321002, persoana de contact: Pana Petre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Romania, cod postal: 207200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autogreder
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autogreder nou , echipat cu lama fata, lama mijloc si scarificatorValoarea estimata 567.000lei fara TVA:
II.1.6) CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 567, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 8.000 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: a) virament bancar suma se va vira in contul RO93TREZ2935006XXX000297, cod fiscal 5001880, deschis la Trezoreria Calafatb) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, c) prindepunere lichiditati la casieria autoritatii contractantePentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea incategoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1, alin 1, lit.b) si alin 2 din OUG 34/2006 cu modif ulterioare5.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor;Nota: Echivalentagarantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 1;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 3;4. Certificatului de participare cu oferta independenta , conform OrdinANRMAP Nr. 314/2010?Formular 4;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Mungiu Gheorghe ? primarManea Nelu Valentin ? viceprimarMindruMarioara ? secretarNetoiu Vetuta ? consilierPana Petre- responsabil achizitii publiceMacamete Marius Pichi ?juristConsilieri local: Belcineanu Constantin, Caras Marcel, Doican Stelian, Duta Constantin, Grasu Dorinel, Kupferman Ana, Lucan Mariean, Miroescu Gabriel Marian, Privantu Gigel Dorel, Privantu Gigi, Raboveanu Atanasie, Rosescu Marian, Stancu Emil, Tigae GrigoreCompletare formular nr.5 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.NotaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat Constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului/operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: din acest document trbuie sa reiasa ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic
Capacitatea economica si financiara
- 2011:1 euro= 4, 2379 lei;
- 2012:1 euro= 4, 4560 lei., 2.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012 sau extrasele de bilant In situatia in care bilantul contabil nu este inregistrat la organele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, aut. contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceriIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta doc.solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc., in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei ec si financiare a ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari- Formularul 11Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani(raportat la data limita de depune a ofertelor) a livrat produse similare catre autoritati contractante sau clienti privati- cel putin un contract sau maximdoua contractea caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de567.000, 00 lei fara TVA .Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara, certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind livrarea produselor respective/parti relevante din contractele respective sau orice alte documente considerate relevante din care sa reiasa furnizarea de produse similare si valoarea contractelor respective.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecarean, respectiv: - 2010:1 euro= 4, 1285 lei;
- 2011:1 euro= 4, 2379 lei;
- 2012:1 euro= 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 13:16