Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND


Detaliu pentru invitatia numarul 284430
Autoritate contractanta
COMUNA UNGURENI (CONSILIUL LOCAL UNGURENI)
Cod de identificare fiscala: 4670240
Adresa: COMUNA UNGURENI, JUDETUL BACAU, Ungureni
Telefon: 0234227001
Fax: 0234227012
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 15:10
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI UNGURENI, JUDETUL BACAU
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI UNGURENI, JUDETUL BACAU
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Garantie participare 2400 lei- Situatia personala a ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Dovada de exercitare a activitatii profesionale- Copie dupa CIF- Copie dupa certificat de inmatriculare- Certficat constatator eliberat de O.R.C.- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 240 mii lei- Contract de furnizare produse similare- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Informatii generale privind angajatii- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializare acestora- Acordul de subcontractare in original si copie legalizata
prin SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Caracteristici tehnice si functionale
10
Descriere: Caracteristici tehnice si functionale
Perioada de garantie
10
Descriere: Perioada de garantie
Servicii post vanzare si asistenta tehnica
10
Descriere: Servicii post vanzare si asistenta tehnica
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer