Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND
Detaliu pentru invitatia numarul 354192
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354192/30.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Erbiceni (Primaria Erbiceni , jud. Iasi)Cod fiscal: 4541254, Adresa: comuna Erbiceni, judetul Iasi, Erbiceni, Telefon: +40 0232322370, Fax: +40 0232322370
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Erbiceni, judetul Iasi, Erbiceni, Romania, cod postal: 707190, telefon: +40 0232322370, fax: +40 0232322370, persoana de contact: Elena Lupu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ERBICENI, JUDETUL IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia AUTOGREDER SECOND HAND conform Caietului de Sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 339, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :3.391, 8 lei.Modalitatea de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original . Formularul nr.5, Sectiunea Formulare.In sit.in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie de participare se va vira in contul: nr. RO18TREZ4095006XXX600566 cod de inregistrare fiscala 4541254 deschis la Trezoreria Hirlau.Perioada de valabilitate a a garantiei de participare este minim 90 zile de la data limita de primire a ofertelorRetinerea garantiei de participare in cazul incadrarii in situatiile prevazutede art 278^1 din OUG 34/2006 suma care va fi retinuta este de 3.391, 8 lei.Restituirea garantiei de participarese face in conf. cu art.88 din HG 925/2006In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum. prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumulprecizat. . Dovada incadrarii in categoria IMM-urilorse va depune ca documentin oferta prezentata .Formular nr.14 ?Sectiunr FormulareIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Un ofertant poate participa pentru acelasi contract cu o singura oferta in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu / asociere / societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere. Unul dintre membri trebuie numit lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie prezentata intr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se arate ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu / asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cel initial.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1) Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare Formularul nr.6, Sectiunea Formularea) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare Formularul nr.7 Sectiunea FormulareNote: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare Formularul nr.15, Sectiunea Formulare4) Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs (pt.pers.juridice straine).5) Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formularul nr.16, Sectiunea FormulareOperatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular nr 16.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Lungu Ionel-primar? Maxim Marinel ?viceprimar? Minea Stefan-secretar? Hatmanu Antoneta ?contabil? Stefanache Viorica ?operator rol? Lupu Elena-referent achizitii publice? Ivan Ioan ?inspector agricol? Ababei Stefan ?consilier local? Moraru Cristina-consilier localAceasta declaratie se va prezenta si de catre eventualii subcontractanti sau terti sustinatori (cf.Ordin ANRMAP nr.170/2012)6) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: prezentare Formularul nr.8, Sectiunea FormulareDocumente de confirmare: ? Certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele - formulare tip emise de autoritatile competente. Aceste certificate se vor prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru ale ofertantului.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.? Pentru persoanele juridice/fizice romane ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial . Informatiilr cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se pot depune in oricare din formele: in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Conform Ordin ANRMAP 509/2011, dincertificatul ORC sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator emis de ONRC.? . In cazul in care ofertantii (ofertantul) au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana-traducere autorizata si legalizata (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 300.000 leiPrezentare Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Pentru echivalenta se va utilizacursul mediu anual lei/alta valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parteSe solicita prezentarea Formularului nr 9, Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea Formularului nr 10, Sectiunea Formulare, si anexa acestuia, cuprinzand lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani.Lista principalelor furnizari va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Valorile vor fi exprimate in lei , euro si dolari la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv :2010, 1 euro ? 4, 2099 lei; 2011, 1 euro- 4, 2379 lei; 2012, 1 euro- 4, 4560 lei.2010, 1dolar -3, 1779 lei;2011, 1dolar-3, 0486lei;2012 1dolar -3, 4682leiFisa de experienta similara?Se solicita prezentarea Formularului nr 11, Sectiunea Formulare, deasemeni si o lista a principalelor livrari de produse similare , efectuate in ultimii 3 ani , continind valori, perioade de livrare , beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contractanta sauclienti privati.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiarIn conformitate cu prevederile art .11 alin 4-5 din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009: ?ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit b din HG 925/2006. In acest caz se va prezenta Formularul nr 24, Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 08:12