Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOGRESAR NOU
Detaliu pentru invitatia numarul 325505
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325505/03.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE AUTOGRESAR NOU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRANICCod fiscal: 5002070, Adresa: strada Principala, Dranic, Telefon: 0251351070, Fax: 0251351070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Dranic, strada Principala, nr . 79, judetul DOLJ, Dranic, Romania, cod postal: 207250, telefon: +40 769058038, fax: +40 251351070, persoana de contact: DRAGU COSMIN-STEFANITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Dranic, strada Principala, nr . 79, judetul DOLJ, Dranic, Romania, cod postal: 207250, telefon: +40 769058038, fax: +40 251351070, persoana de contact: DRAGU COSMIN-STEFANITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE AUTOGRESAR NOU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE 1 BUCATA AUTOGREDAR NOU
II.1.6) CPV: 43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 LEI Cu declaratie tip IMM: 3.000, 00 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO40TREZ2955006xxx000029 deschis la Trezoreria Segarceacod fiscal5002070insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta)Solicitat |Nesolicitat ? Se va completa declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, conform modelului Formularul12 A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Se va completa declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, conform modelului Formularul12 B3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular conform modelului din Formularul12 C4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular conform modelului din Formularul135.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006 Completare formular conform modelului din ANEXA 5Persoana cu atributii de decidere : Dragu Cosmin-Stefanita-secretarAndrei Marian-Danut- primar; Barbu Torel- viceprimar - analist date 6 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat - - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele (data de 25 a lunii), in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele (data de 25 a lunii), , in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (data de 25 a lunii), si sa fie insotite de traducere legalizata sau cu insemnul ?conform cu originalul" Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie+traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil, Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privindlistaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibilain format electronic prin inermediul operatorului SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 11:41