Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie autogunoiera compactare


Detaliu pentru invitatia numarul 341622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CRISTIAN
Numar invitatie: 341622/08.01.2013
Denumire contract: achizitie autogunoiera compactare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRISTIANCod fiscal: 4728369, Adresa: strada Piata Libertatii, nr.1, Cristian, Telefon: 0268/257001, Fax: 0372/870562
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Piata Libertatii, nr.1, Cristian, Romania, cod postal: 507055, telefon: +40 268257001, fax: +40 268257733, persoana de contact: Feier Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Piata Libertatii, nr.1, Cristian, Romania, cod postal: 507055, telefon: +40 268257001, fax: +40 268257733
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie autogunoiera compactare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare autogunoiera compactare avand in vedere colectarea selectiva a deseurilor.
II.1.6) CPV: 34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 4.032 RON, art. 86 alin. 1 din HG 925 / 2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin ordin de plata, care se prezinta in original.Restituirea se va face conform art. 87 ?i 88 din HG 925 / 2006 ?i 278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Contul in care se va vira garantia de participare este: RO38TREZ1385006XXX000033 deschis la Trezoreria Rasnov;Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumulprecizat in documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului dingarantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b)din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Dragos Serafim ? Primar; Viceprimar Octavian Buta; Malureanu Andrei ? contabil sef, Feier Mihaela ? referent achizitii. consilieri locali Anutoiu Elena, Blaga Luigi, Buta Octavian, Buzoianu Ovidiu, Cojocaru Gicu, Cretu Rares, Deleanu Constantin, Gherasimescu Daniel, Luca Eugen, Matcas Catalin, Podar Gheorghe, Soana Ion, Tintea Narcis.Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5;Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Cazier fiscal aloperatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridicestraine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatilegale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare codului CAEN: - 4519 ? comert cu alte autovehiculeOfertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie celputin egala cu: 800.000 lei, Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2011, 2010, 2009, insotit decontul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente.Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunciaceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana careasigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si neincadrarea in articolul 181 literele a^1, c si d potrivit prevederilor legii nr. 279/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 5 ani, minim 1 contract de vanzare-cumparare, al caror obiect a fost autogunoiera compactare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu: 400.000 lei faraT.V.A.1.)Se vor prezenta copii de pe partile relevante ale contractelor prezentate ca experienta similara ?conform cu originalul?;, Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr, ofertantul are obligatiade a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptulde a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptulautoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora se facenumai in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatiicontractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca lamodificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare areobligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantiinominalizati in oferta, la semnarea contractului de achizitiepublica., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebuisa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si laCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economicasi financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluataprin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care ovor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluareaofertelor.AC va solicita ca asocierea sa fie legalizatanumai in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire acontractului.Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana inaceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare acontractului., Structura societatii mixte/ consortiu/ asocierii nu va fi modificatape durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatiicontractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu/asociere/societate mixta trebuie sa indeplineasca celputin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca si celinitial.In cadrul unei asocieri, toti partenerii trebuie sa indeplineascaconditiile de calificare privind situatia personala a ofertantului sicapacitatea de exercitare a activitatii profesionale, iardocumentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii.In cadrul unei asocieri, capacitatea economica si financiaraprecum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluataprin insumarea resurselor intregului grup, iar documenteleaferente vor fi prezentate de toti asociatii., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunciaceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si neincadrarea in articolul 181 literele a^1, c si d potrivit prevederilor legii nr. 34/2006. Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementareastandardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintelespecificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectuluiprocedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii., Declaratie conformitate conf. standardului UNI CE 1501-1 pentruproduse, Autorizatie privind omologarea produsului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda 75 puncte, pentru alt pret decat cel mai scazut se aplica formula Pn = (pre? minim/pre?n) x punctaj maxim alocat
Termenul de livrare
25
Descriere: Termenul de livrare va fi exprimat in zile. Pentru termen de livrare in 30 zile se acorda 25 pct. b) Pentru livrare peste 180 zile nu se mai acorda punctaj, c) Pentru livrare intre 30 zile si 180 zile punctajul se acorda astfel: Tn = (termen minim/termenn) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer