Achizitie publica - ?ACHIZITIE AUTOGUNOIERA IN COMUNA MIRONEASA, JUDETUL IASI?, Obiectul contractului contine si serviciile aferente ce decurg din achizitia autogunoierei respectiv: servicii privind controlul calitatii autogunoierei inainte de livrare la autoritatea contrac
Detaliu pentru invitatia numarul 357507
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357507/12.02.2014
Denumire contract: ?ACHIZITIE AUTOGUNOIERA IN COMUNA MIRONEASA, JUDETUL IASI?, Obiectul contractului continesi serviciile aferente ce decurg din achizitia autogunoierei respectiv: servicii privind controlul calitatii autogunoierei inainte de livrare la autoritatea contractanta, servicii prin care furnizorul pune la dispozitie personal pentru punerea in functiune a autogunoierei precum si personal pentru instruirea personalului din cadrul autoritatii contractante care va lucra direct cu autogunoiera.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIRONEASACod fiscal: 4540453, Adresa: COMUNA MIRONEASA , JUD.IASI, Mironeasa, Telefon: 0232228600, Fax: 0232228600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MIRONEASA , JUD.IASI, Mironeasa, Romania, cod postal: 707300, telefon: +40 232228600, fax: +40 232228652, persoana de contact: Maricela Coneac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MIRONEASA , JUD.IASI, PRIMARIA COMUNEI Mironeasa, JUDETUL IASI, Romania, cod postal: 707300, I telefon: +40 232228600, fax: +40 232228652, iar ofertele se vor depune in lei.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIE AUTOGUNOIERA IN COMUNA MIRONEASA, JUDETUL IASI?, Obiectul contractului continesi serviciile aferente ce decurg din achizitia autogunoierei respectiv: servicii privind controlul calitatii autogunoierei inainte de livrare la autoritatea contractanta, servicii prin care furnizorul pune la dispozitie personal pentru punerea in functiune a autogunoierei precum si personal pentru instruirea personalului din cadrul autoritatii contractante care va lucra direct cu autogunoiera.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie autogunoiera
II.1.6) CPV: 34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :6000 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante , conform alin (5) al aceluiasi articol .Contul Primariei Comunei Mironeasa de constituire a garantiei de participare este RO RO23TREZ4065004XXX000374 ? Trezoreria Iasi, CIF4540453Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat LEI, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor . Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate .La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezentand originalul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate carese incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform art. 16 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare aflate in vigoare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sumele cuvenite in conformitate cu art.278 INDICE 1 in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC.
Garantie de buna executie
9% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia se va constitui in conformitate cu art. 90 / Hot. 925/2006. Se vor avea in vedere si prevederile Hot. 1045/2011. Modul de constituire a garantiei: Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau cash colateral.Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie in maxim 5 zile de la semnarea contractului cu autoritatea contractanta.Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie, conform art. 92 din Hot. 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentiii pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat de furnizor, in cazul in care acesta nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind eligibilitatea Formular nr. 1 din capitolul Formulare. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.2. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formular nr. 2 din sectiunea Formulare. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. In acest ultim caz, se va completa Formularul 2A din sectiunea FormularePersoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, dupa cum urmeaza: - Certificat de atestare fiscala de la bugetul local pentru punctul de lucru al firmei implicat in derularea contractului, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei care sa ateste lipsa datoriilor; Documentul se va atasa in original/copie legalizata la Notar/ copie conform cu originalul- Certificat de atestare fiscala (ANAF) pentru sediul social al ofertantului implicat in derularea prezentului contract care sa ateste lipsa datoriilor la stat. Documentul se va atasa in original/copie legalizata la Notar/copie conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere (Formularul 16 din sec?iunea Formulare) potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011, adica autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerin?ei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii de clarificari din partea autoritatii contractante chiar daca acestea sunt emise de autorita?ile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor, si eventual atesta lipsa datoriilor ulterior rspectivei date.?Daca oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va trebui sa depuna certificatul de atestare fiscala in original sau copie legalizata la notar pentru a evita orice suspiciuni in eventualitatea unor verificari efectuate de catre Curtea de Conturi?.Persoanele juridice straine (cerinta valabila si pentru sucursalele din Romania ale persoanelor juridice straine) vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original/ copie legalizata la Notar, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 3, din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. Se solicita Formular nr 4 Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici , in original.5. Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69, indice 1, din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 5. Nota: In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documente ce au legatura cu atribuirea contractului (Curcudel Elena-Primar; Curcudel Dumitru-Viceprimar; Coneac Maricela-Secretar; Vizdoaga Elena-Consilier Contabil; Bazon Marieana, Ciumala Tudor, Humeuca Ion, Ionescu Adrian-Sorin, Lacatusu Dumitru, Mihaila Elena, Rotaru Constantin, Rotaru Gabriela, Rotaru Mihai, Tanase Mihai, Zaharia Mihaela, Voicu Adina Marcella -Consilieri locali).Formularul va fi prezentat de fiecare asociat , subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazul In situatia in care din documentele solicitate reiese ca Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantulse afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta obligatorie : Prezentare Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate autorizat conform legislatiei in vigoare in original/copie legalizata la Notar sau copie conform cu originalul. Daca oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va trebui sa depuna certificatul constatator in original sau copie legalizata la notar, pentru a evita orice suspiciuni in eventualitatea unor verificari efectuate de catre Curtea de Conturi.Nota. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, iar datele din certificatul constatator sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertei.Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare inoriginal sau in copie legalizata la Notar/ copie conform cu originalul care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana. De asemenea vor prezenta un Certificat de Rezidenta fiscala ( evitarea dublei impuneri ) valabila pentru anul in curs.Nota : in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare in parte dintre operatorii economici pt partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Media cifrei deafaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, va fi de cel putin 353.730lei, conform art. 9, lit. b din HG nr.925/2006.Pentru calculul echivalentei va se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013): 2011 :1 euro = 4, 2379 lei2012 :1 euro = 4, 560 lei2013 :1 euro = 4, 4190 LeiNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate, iar cerinta seconsidera indeplinita prin luarea in considerare a tuturor resurselor membrilor grupului de operatori economici., Cerinta nr. 2: Se vor prezenta bilanturile contabile pt ultimii 3 ani financiariincheiati, respectiv anii2011, 2012, 2013.Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau orice alt document echivalent in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare in tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat, (a se vedea Formularul nr. 7, Sectiunea - ?Formulare?) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a, c1 si d si art. 69 (1)/OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara. Se solicita pentru demonstrarea experientei similar: a) Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati din care cel putin o livrare de produse sa aiba ca obiect livrarea de produse similare. Se solicita ca operatorul economic sa si dovedeasca experienta similara prin prezentarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract la nivelul caruia sa fi furnizat produse similare cu cele din caietul de sarcini. Se vor avea in vedere prevederile art. 188, alin. 1), litera a) din OUG34/2006.b) Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor/contractelor/proceselor-verbale de receptie privitoare la furnizarile de produse.Formularul nr. 8- Experientasimilara., Cerinta 2: Resurse umane. se va prezenta o Declaratie privind personalul alocat pentru indeplinirea contractului, Formularul nr. 9 + CV-uri, unde se vor nominaliza: - Persoana cu functie de decizie in cadrul firmei;
-Personal efectiv alocat pentru indeplinirea contractului: personal pt. controlul calitatii, personal pentru punerea in functiune; personal pentru instruireapersonalului de exploatare., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, inconformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare, pentru indeplinirea unui contract, si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, deregula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei (Formularul nr. 8, Sectiunea - ?Formulare?) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate precum siFormularul nr. 9 A Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului, standardul fiind SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie
20
Descriere: Termenul de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2014 14:40