Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie automacara-autosasiu carosat cu macara si bena basculabila


Detaliu pentru invitatia numarul 352876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Numar invitatie: 352876/21.08.2013
Denumire contract: Achizitie automacara-autosasiu carosat cu macara si bena basculabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: +40 233233340-185, Fax: +40 233218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Apintilioaiei Ionel Dan - Birou Achizitii, etaj 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie automacara-autosasiu carosat cu macara si bena basculabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie automacara-autosasiu carosat cu macara si bena basculabila
II.1.6) CPV: 34142000-4 - Camioane macara si autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10800 RON (2% din valoarea estimata a contractului). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.Se constituie prin virament bancar, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari. Din garantia de participare se va retine suma de 4320 lei(conform art. 278, indice 1, lit.b, din OUG 34/2006) in cazul in care se va depune o contestatie si va fi respinsa de CNSC ca fiind nefondata.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat cea nationala, se va avea in vedere cursul de schimb oficial al BNR, la data publicarii Invitatiei de Participare pe SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - eligibilitateNeincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.4 ? Declaratie privind eligibilitatea) si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006), insotita de: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 3Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul nr. 11 ? Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, conform Formularului nr. 12 ? Declaratie privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr. 34/2006(Consiliu de Administratie: Presedinte- Ioan Munteanu, Membri: Leonida Preda, Vasile Dascalescu, Sergiu Bumbu, Marian Radu Monda;Director General: Ionut-Catalin Dughir, Director Financiar: Maria Elena Gradinaru, Director Tehnic: Ioan Pacala, Director Dezvoltare: Gheorghita Zaharia, Director Comercial: Victor-Petcu Movila.Cerinta nr. 5Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoaneleautorizate/administratorii si activitatile autorizate.Persoanele juridice straine vor prezenta: - Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vor fi prezentate in copii conforme cu originalul (semnate si stampilate) sau autentificate la un notar public- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatile competente ale tarii respective.- Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 550000 lei. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ?persoane juridice romane si persoane juridice straine- prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer