Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie automaturatoare alei si trotuare


Detaliu pentru invitatia numarul 321036
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 321036/29.02.2012
Denumire contract: achizitie automaturatoare alei si trotuare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: 0244525252, Fax: 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 244525252, fax: +40 244510353, persoana de contact: Staicu Corneliu- SEf Coloana Auto, Luminita Dimache- Serv Marketing, Aprovizionare, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str VAleni nr 32, Ploiesti, Sala de Sedinte etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie automaturatoare alei si trotuare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie doua buc automaturatoare alei si trotuare necesare realizarii sarcinilor si activitatilor specifice de administrator al patrimoniului municipiului Ploiesti
II.1.6) CPV: 34921100-0 - Masini de maturat strazile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967)b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuirec) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractanteDovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare, vor fi respinse si se vor inapoia operatorului economic ofertant nedeschise.Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - revoca oferta dupa adjudecare, - fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate a ofertei, - fiind castigatorul licitatiei, nu constituie garantia de buna executie .Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, suma de 50 lei ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art.278 1) din OUG nr. 34/2006. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006 Persoane cu functie de decizie: Director General-Dan Ionita, Director Economic-Elena Trican, Director General Adj.-Ionescu Cristian. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, deruylarea si finalizarea procedurii de3 atribuire sunt : Presedinte comisia de evaluare Cristian Ionescu - Director General Adjunct; Membrii: Justiniana Nita - Sef Serv. Marketing, Aprovizionare, Achizitii; Emeric Dragomir ? Serv. Juridic?Contencios, Corneliu Staicu- Sef Coloana Auto, Liviu Bogdan - Sef Serv.Tehnic .Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independent. In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte. Certificat constatator-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri min 500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara ultimii 3 ani, Se va demonstra experienta similara in valoare de 250000 lei, prin prezentarea a unui numar max.de 3 contracte in copie( valoarae cumulata prin prezentarea a max 3 contracte sa fie de min 250000lei) si max.3 recomandari aferente acestora Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipam.tehnice de care poate dispune ofertantul pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului. certificatele privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent acordat operatorului economic de unorganism de certificare recunoscut
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., site-ul S.C. S.G.U. Ploiesti -http: //www.sguploiesti.ro/achizitiipublice2012.html, Serv MArketing Aprovizionare Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer