Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie automaturator - 1 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 354415
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TASNAD
Numar invitatie: 354415/07.10.2013
Denumire contract: Achizitie automaturator - 1 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TASNADCod fiscal: 3897122, Adresa: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Telefon: +40 261825701, Fax: +40 261827223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Romania, cod postal: 445300, telefon: +40 261825701, fax: +40 261827223, persoana de contact: GABRIELA SABAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI TASNAD, str. N. Balcescu, nr. 1, jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie automaturator - 1 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui automaturator se face in numele si pentru SC SALGARDENPREST TASNAD SRL
II.1.6) CPV: 34144430-1 - Vehicule de curatare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.000, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie - Formular 4 - sau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau - Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 82 TREZ 5495006XXX000046 CUI 3897122 Trezoreria Tasnad sau - Depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea, conform Formular A, in original si se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Neincadrarea in prevederile 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea: Certificatului de participare cu oferta independenta, Formular B, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, Formular C, in original.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator)este obligatoriu a se prezenta Formularul C, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator, cuprinzand numai punctele a), c^1) si d);Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular D, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 /OUG nr.34/2006 Formular E, in original ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mitrasca Vasile ? Primar, Veron Andrei Stefan ? Viceprimar, Lombrea Valer ? Secretar, Osan Adriana Simona- Contabil sef, Maier Maria ? administrator S.C. Salgardenprest Tasnad SRL, Sabau Gabriela-Responsabil achizitii publice, Astalis Ionel consiler, Bendel Iosif consilier, Farcau Adrian Danut consilier, Horgos Izidor consilier, Katona Petru consilier, Maier Calin Daniel consilier, Micu Horea Gheorghe consilier, Mihai Ildiko consilier, Mindreanu Remus consilier, Nica Daniela Ramona consilier, Pakular Istvan consilier, Racolta Gheorghe consilier, Sabou Ioan consilier, Schmidt Otto Stefan consilier, Bratis Lavinia membru in comisia de evaluare, Pacurar Andrei Marius membru in comisia de evaluare, Mezosi Matei si Nicoara Margareta membri de rezerva in comisia de evaluare.Formulare tip emise de organismele competente: Certificat de atestare fiscala, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, privind plata obligatiilor la zi fata de: -Bugetul de stat (bugetul consolidat) si- Bugetul local(se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul).Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratieautentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, informatiile continute de acesta sa fie reale/valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre traducatoriautorizati si vor fi legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus si tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu privire la cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.a. Pentru transformarea in Lei sau Euro se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.rob. Penrtu alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro. Pentru transformarea Euro in Lei a se vedea punctul a.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizatin ultimii 3 ani produse similare, prin cel putin 1-2 contracte a caror valoare insumata sa fie deminim350.000, 00 lei fara TVA.Se vor prezenta certificate/documente edificatoare careconfirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a proceselor verbale de receptie si a contractului/contractelor mentionate in formularul 2, prin care se demonstreaza indeplinirea criteriului de calificare., Dupa caz : - Se solicita completarea Formularului 7 Lista cuprinzand asociatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer