Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie automaturatori alei si trotuare


Detaliu pentru invitatia numarul 328001
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 328001/28.05.2012
Denumire contract: achizitie automaturatori alei si trotuare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: 0244525252, Fax: 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., STR Valeni Nr 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 244525252, fax: +40 244510353, persoana de contact: Staicu Corneliu - Sef Coloana Auto, Luminita Dimache - Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., Str. Valeni, nr. 32, Ploiesti, Sala de sedinte, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie automaturatori alei si trotuare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie 2 buc. automaturatori alei si trotuare necesare realizarii sarcinilor si activitatilor specifice de administrator al patrimoniului Municipiului Ploiesti
II.1.6) CPV: 34921100-0 - Masini de maturat strazile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 6200 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare, vor fi respinse. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilit.a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilit.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz.pub./acod-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise, conform art.88 din HG 295/2006. In cazul depunerii unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, se va retine suma de 3100 lei, cf.art.278^1 din OUG 34/2006. Pt. IMM- legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau copie lizibila conform cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, Declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, Persoane cu functie de decizie: Director General- Dan Ionita, Director Economic-Elena Trican, Director Gen. Adj.- Ionescu Cristian; Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Presedinte: Ionescu Cristian - Director Gen. Adj., Membrii: Justiniana Nita ? Sef Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii; Emeric Dragomir? Serv Juridic?Contencios, Corneliu Staicu-Sef Coloana Auto;Sorin Prundurel -Serv. Tehnic, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse (specifice obiectului contractului)Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii cu cifra mediu de afaceri globala pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri min. 620.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara legata de derularea contractelor de livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va demonstra experienta similara in valoare de 310.000 lei, prin prezentarea a unui numar max.de 3 contracte in copie (val.cumulata prin prezent.a max.3 ctr. sa fie de min.310.000 lei)si max.3 recomandari aferente acestora., declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipam.tehnice de care poate dispune ofertantul pt.indeplinirea corespunzatoare a contractului certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., site-ul S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L. http: //www.sguploiesti.ro/achizitiipublice2012.html, Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer