Achizitie publica - ?Achizitie autospeciala de stins incendii second-hand ?
Detaliu pentru invitatia numarul 346594
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346594/14.05.2013
Denumire contract: ?Achizitie autospeciala de stins incendii second-hand ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corod (Primaria Corod Galati)Cod fiscal: 4393166, Adresa: Corod, Corod, Telefon: 0236864006, Fax: 0236/864002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Corod, Corod, Romania, cod postal: 807080, telefon: +40 0236864006, fax: +40 0236/864002, persoana de contact: Oanca Ionica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Corod, Sat Corod, Str. Stefan Cel Mare nr.258, Jud. Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie autospeciala de stins incendii second-hand ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarea Primariei comunei Corod cu una bucata ?Achizitie autospeciala de stins incendii second-hand ?pentru interventii in situatii de urgenta pe raza comunei in vederea asigurarii cadrului necesar pentru furnizarea serviciilor publice de interes local privind situatiile de urgenta prevazut de legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.
II.1.6) CPV: 34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. 1500 lei ;pentru garantia de participare constituita in alta moneda , se va face echivalentul leu/valuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pt primirea ofertelor, conform invitatiei de participare.3.Garantia de participare poate fi constituita sub urmatoarele forme : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea comunei Corod-se prezinta in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante comuna Corod : RO56TREZ30724610271XXXXX, CUI-4393166, deschis la Trezoreria Tecuci. In acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiunea conform cu originalul, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2)din Legea nr.346/2004, privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii , cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezintao intrprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an(unde este cazul)-completare Formular nr.8.Autoritatea contractantaare dreptul de a retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita conform art.87 din HG 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retinecontestatorului 1%din aceasta in raport cu valoarea estimata a contractului, conformart. 278^1 lit.a din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractuluifara TVA si se va constitui prin una din modalitatile urmatoare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Suma initiala care se va depune va fi de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 : -Declaratie privind eligibilitatea.Documente solicitate : Formular nr. 1 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2 : -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente solicitate : Formular nr. 2(din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente solicitate : Formular nr.3 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in original-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului 314/2010 .Documente solicitate : Formular nr. 4 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in original-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente solicitate : Formular nr. 5 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in original.Ofertantul /Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau de actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul alpatrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Primarul Comunei- Carjeu Vasile, Masgras Simona ?Livia-contabil, Danila Octaian-viceprimar- membru comisie de evaluare, Cucoara Pavel-jurist- membru comisie de evaluare, Oanca Ionica-responsabil achizitii publice- membru comisie de evaluare, Isac Doru- presedinte comisie de evaluare . Consilieri locali: Lupasc Maricel, Caraus Ion, Caraus Dumitru, Avram Petrica, Bulancea Dorina, Istrate Dumitru, Palea Dan, Preda Stefan, Grecea Georgica, Grecu Vasile, Vreme Serban, Masgras Cornel, Tugui Alexandru, Floares Florentina.-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele- eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentruluna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele mentionate mai susva fi prezentat in original/copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,. -Persoane juridice/fizice romane : -Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in sensul in care informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.-Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Documente solicitate: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantulsa aiba sa Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari cu o valoare de minim 300.000 lei.Ofertantul va depune Formular nr. 6Ofertantul va prezenta copii dupa bilanturile contabile cu viza DGFP si /sau ORC, inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010, 31.12.2011si 31.12.2012. In cazul in care ofertantul nu si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2012, atunci poate prezenta balanta de verificare la data de 31.12.2012 sau alt document probant al cifrei de afaceri.Conversia leu ?valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 11:40