Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autospeciala interventie PSI


Detaliu pentru invitatia numarul 330297
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Ocna Mures
Numar invitatie: 330297/25.06.2012
Denumire contract: Achizitie autospeciala interventie PSI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Ocna MuresCod fiscal: 4563228, Adresa: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Telefon: 0258/871257; 0733670584, Fax: 0258/871217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700, telefon: +40 0733670584, fax: +40 0258/871217, persoana de contact: Morar Viorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autospeciala interventie PSI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona o autospeciala interventie PSI cu caracteristicile si accesoriile prezentate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum - 2000 lei. perioada de valabilitate a garantiei de participare: 1 luna de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire - scrisoare de garantie bancara in original; prin virament cu ordin de plata in contul RO94TREZ0045006XXX001319 deschis la Trezoreria Aiud sau in numerar la casieria primariei. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Daca operatorul economic are calitatea de IMM, acesta va achita 50% din garantia de participare si va depune dovada ca are aceasta calitate prin completarea formularului Anexa1 din Ordonanta 27/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"3. Neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare". Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: prof. Iosif Augustin Dragut - Primarec. Onac Aida - sef serviciu buget - contabilitateCristea Emilia - controlor CFIJur. Pandor Simion Nicusor - sef serviciu juridic - administrativjur. Damian Marius - sef serviciu SVSUjur. Botezan Ioan - jurist in cadrul serviciului juridic - administrativing. Biris Sorina - inspector in cadrul serviciului urbanism - investitiiec. Morar Viorel - responsabil achizitii in cadrul Primariei Ocna MuresAron Marin - consilier localSanislav Maria- consilier localMan Florin- consilier localFekete Dionisie- consilier localOltean Dan Gligor- consilier localLeahu Mircea- consilier localIspas Aurel Costica- consilier localPacurar Valeria- consilier localCarunta Elena- consilier localSilip Nicolae- consilier localStoica Alin- consilier localPodariu Paul- consilier localPopa Florin- consilier localIacob Cristel- consilier localPopa Ioan- consilier localStanescu Vasile- consilier localVinteler Ioan- consilier local4. Certificat pentru participare cu oferta independenta - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"5. Certificate fiscale privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat si bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de ORC - original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta originalul certificatului constatator (sau copie legalizata) in cazul in care a prezentat initial documentul in copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara - se vor prezenta maxim 3 contracte de natura similara in ultimii 5 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer