Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOSPECIALA PSI


Detaliu pentru invitatia numarul 356075
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma "AEROPORTUL BAIA MARE"
Numar invitatie: 356075/26.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE AUTOSPECIALA PSI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma "AEROPORTUL BAIA MARE"Cod fiscal: RO 2944544, Adresa: TAUTII MAGHERAUS, MARAMURES, Tautii-Magheraus, Telefon: 0262 293444, Fax: 0262 223394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE AUTOSPECIALA PSI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei autospeciale pentru stins incendii special dedicata folosirii in aeroporturi
II.1.6) CPV: 34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 639 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in suma fixa: 5.430 lei. In cazul constituirii garantiei in moneda Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul de schimb al B.N.R. al respectivei valute valabil la data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.. Perioada de valabilitate a garantiei departicipare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin. 1 din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a inregistra garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita (sau o parte a acesteia, dupa caz), atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta safiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; - in situatia prevazuta de art. 278ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in situatia in care ofertantul depune contestatie la ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor, iar contestatia depusa este respinsa sau contestatorul renunta la contestatie. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in S.E.A.P.. Pentru I.M.M.- uri seaccepta reducerea garantiilor de participare conform legislatiei in vigoare cu conditia ca ofertantul sa faca dovada ca este I.M.M.. In cazul in care ofertele nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, acestea vor fi respinse
Garantie de buna executie
Se constituie in cuantum de 10 % din valoarea contractului de furnizare fara T.V.A. si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) dinHotararea Guvernului nr. 925/2006;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, recomandabil sau de preferat sa fie emis de catre o banca sau societate cu corespondent in Romania, care va fi depus in termen de 5 zile de la data incheierii contractului.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de diminuarea cu 50 % a garantiei de buna executie stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art. 16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cumodificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ?Formularul 1. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul nr.2 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) si d). 3.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice. 4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HGR nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. 3 din Ordinul nr. 509/2011.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie. Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 6. 6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tertul sustinator) trebuie sa completeze ? Formularul 5.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Patrascu / director general; Octavian Cudalbu / director tehnic; Maria Todorut / director economic; Gavril Pop / sef MTA; Iliescu Mircea/sef MEIA; Mircea Pop/consilier juridic; Elena Lar/responsabil achizitii 7.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularul 4. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse incertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta certificatul constatator conform cerinteiCerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru: - Distribuire materii prime, materiale, echipamente, (auto)vehicule speciale, instalatii si sisteme cu specific aeroportuar sau conex, destinate si utilizate in categoriile de activitati mentionate mai sus sau pentru intretinerea si functionarea aeroporturilorSolicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romane nr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA (Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006).Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul privind certificarea conform cerinteiPersoane juridice/fizice straine: Cerinta nr. 1: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vorfi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta nr. 2: Detinerea unui Certificat de autorizare valabil, eliberat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (sau echivalent emis de autoritatile competente din tara unde ofertantul este rezident) pentru prestarea de activitati in domeniul aviatiei civile, respectiv pentru: - Distribuire materii prime, materiale, echipamente, (auto)vehicule speciale, instalatii si sisteme cu specific aeroportuar sau conex, destinate si utilizate in categoriile de activitati mentionate mai sus sau pentru intretinerea si functionarea aeroporturilor. Solicitarea este conform Reglementarii Aeronautice Civile Romane nr. 0 (zero) din 18 decembrie 2006 privind autorizarea agentiloraeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDA (Ordinul nr. 2459/2006, Monitorul Oficial nr. 1056 din 30 decembrie 2006) Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul privind certificarea conform cerintei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii generale si declararea mediei cifrei de afaceriglobale pentru ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare/furnizare sibeneficiariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer