Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturism 4x4


Detaliu pentru invitatia numarul 342975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CARAS SEVERIN
Numar invitatie: 342975/20.02.2013
Denumire contract: Achizitie autoturism 4x4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CARAS SEVERINCod fiscal: 3228748, Adresa: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255223053, Fax: +40 0255226729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Romania, cod postal: 320111, telefon: +40 255223053, fax: +40 255226729, persoana de contact: SORESCU Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, jud.Caras-Severin, Resita, str.Petru Maior, nr.73, cod postal 320111 - Sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturism 4x4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in furnizarea unui autoturism 4x4 culoare neagra, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, in cuantum de 2.226, 00 lei (s-a avut in vedere cursul BNR din data de 12 februarie 2013:1 euro = 4.3998 lei), constituita astfel: numerar la casieria unitatii, prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, la momentul deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.113 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta. Persoanele care semneaza documentele aferente procedurii sunt: Sorescu Carmen ? Director executiv, Chincea Tania ? Responsabil achizitii, Ianosi Mirela ? membru in comisie, Catalin Alin ? membru in comisie, Mihoc Corina ? membru in comisie, Vizitiu Ovidiu ? membru in comisie.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor de Stat. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul NU ARE datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art.36, alin.(1), lit.b) din HG 925/2006).Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documentele justificative Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul contractului ? copie stampilata si semnata ?Conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de comunicarea rezultatelor, Certificatul Constatator in original sau copie legalizata. Certificatul Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ? copie stampilata si semnata ?Conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de comunicarea rezultatelor, Certificat constatator in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Proiect LIFE 10NAT/RO/000740 Programul LIFE+ Nature and Biodiversity)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer