Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturism 4X4 culoare verde


Detaliu pentru invitatia numarul 342818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CARAS SEVERIN
Numar invitatie: 342818/18.02.2013
Denumire contract: Achizitie autoturism 4X4 culoare verde
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CARAS SEVERINCod fiscal: 3228748, Adresa: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255223053, Fax: +40 0255226729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320111, telefon: +40 255223053, fax: +40 0255226729, persoana de contact: SORESCU Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Petru Maior, nr.73, Resita, Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320111 - Sediul APM Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturism 4X4 culoare verde
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in furnizarea unui autoturism 4x4, conform specificatiilor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, in cuantum de 1540 lei (s-a avut in vedere cursul BNR din 12 februarie 2013:1 euro = 4.3998 lei), constituita prin scrisoare de garantie bancara, prin ordin de plata cu viza bancii emitente, numerar la casieria unitatii pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emise de o societate de asigurari. Garantia de participare se retine in urmatoarele situatii: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. De asemenea, daca Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor va respinge contestatia ca nefondata, se va retine din garantia de participare suma de 770 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoanele care semneaza documentele aferente procedurii sunt: Sorescu Carmen ? Director executiv, Chincea Tania ? coord.Comp.BFARU, responsabil achizitii, Ianosi Mirela ? consilier superior, membru in comisie, Catalin Alin ? consilier principal, membru in comisie, Mihoc Corina ? consilier principal, membru in comisie, Vizitiu Ovidiu ? referent de specialitate, membru in comisie.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor de Stat. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul NU ARE datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art.36, alin.(1), lit.b) din HG 925/2006).Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La deschiderea ofertelor se vor anexa documentele justificative. Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului-copie stampilata si semnata , ,Conform cu originalul". Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de comunicarea rezultatelor, Certificatul Constatator in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Proietul LIFE10 NAT/RO/000740)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer