Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturism cu tractiune integrala


Detaliu pentru invitatia numarul 340029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: EXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA SA
Numar invitatie: 340029/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie autoturism cu tractiune integrala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA SACod fiscal: RO18856244, Adresa: str Gh Gr CANTACUZINO, Ploiesti, Telefon: 0244512600, Fax: 0244515035
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturism cu tractiune integrala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a doua autoturisme cu tractiune integrala necesare deplasarilor la interventiilor de pe conductele de aductiune aflate in exploatarea societatii precum si la statiile de tratare a apei.Acestea vor fi achizitionate in baza unui contract de leasing financiar.
II.1.6) CPV: 34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se constituie in suma de 2000 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata si se va trimite in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertelor si implicit a garantiei de participare se poate prelungi la solicitarea autoritatii contractante .Modul de consituire a garantiei de participare: -virament bancar sau -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari scanate dupa documentele originale(Formular 10) sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular);virament bancar se face in contul S.C. EAXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA S.A. NR. RO75RZBR0000060008140932 deschis la Raiffeisen Bank Ploiesti astfel incat confirmarea constituirii garantiei de participare in aceasta forma sa fie efctuata pana cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.In oricare forma va fi emisa garantia bancara de aprticipare va fi irevocabila.Garantia de participare pentru IMM va fi in cuantum de 50 % fata de suma solicitata respectiv 1000 lei.In acest caz se va completa si scana Formular nr.9 iar originalul se va trimite la sediul societatii impreuna cu forma de constituire a garantiei de participare .In conformitate cu art. 278^1 litera a) din OUG 34 /2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 20 de lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr.1Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-Formular 1Cerinta nr.2 Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ( Ordin 314/2010)-Formular model 1ACerinta nr.3 Declaratie privindeligibilitatea ? operator economic/fiecare membru al asociatiei/tert sustinator (daca exista) va depune : Formular 2 si cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier fiscal) ofertantulva prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului (operator economic unic/lider /asociat/ tert sustinator) din procedura si respingerea oferteiCerinta nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic /fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertulsustinatordaca exista , petru situatiile prevazute la lit.a), c1) si d) , trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul procedurii: operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta : Formular 3 , la care se vor anexa : a)Certificat de atestare fiscalaprivind plata contributiilor la bugetulgeneral consolidat , eliberat de Administratia Finantelor Publicedin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ; b) certificat de atestare fiscalaeliberat de Directia de impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a operatorul ui economic /fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertulsustinatordaca exista pentru situatiile prevazute lalit.a), c1) si d.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificatory pentru devedirea eligibilitattii ?eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caiziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr.5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinatorFormular nr .4 .In vederea completarii formularului solicitat comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, dupa cum urmeaza : Director General ?ing. Niculae Sorin , Director Tehnic - ing. Mares Catalina , Director Economic-ec. Torcatoru Rodica, Consilier Juridic-Dobrescu Catalin , Sef Birou TDI-ing. Dobre Madalina, sing.Ionita Tatiana, ing.LupascuTatiana, ing. Chesca Marius , ms. Luca Teodor Cerificat constatator emis de ONRC ?in original / copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte : nume complet, sediul, starea societatii, personane imputernicite, administrator, obiectul de activitate , mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant(operator economic unic )sau fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului certificat constatator in originalsau copie legalizata.In cazul unui grup de operatori care depun oferta comuna fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea dincontract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru personaejuridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident . Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in certificatul constatator prezentat de ofertant(operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Documentele vor fi transmise in limba de origine insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri globala sau in domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani - Formular 6 Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001 sau echivalent ;Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode de standard trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer