Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturism in sistem leasing


Detaliu pentru invitatia numarul 351583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA BLAJ-ALBA
Numar invitatie: 351583/31.07.2013
Denumire contract: Achizitie autoturism in sistem leasing
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA BLAJ-ALBACod fiscal: 27986650, Adresa: P-TA 1848 NR.16, Blaj, Telefon: +40 756089214, Fax: +40 258710014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 1848 NR.16, Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 756089214, fax: +40 258710014, persoana de contact: TOADER ALDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Blaj str Piata 1848 nr 16 Blaj, jud Alba - in sala mica de sedinte .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturism in sistem leasing
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui autoturism in sistem leasing operational, cu perioada de finantare de minim 36 luni, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3)din H.G.nr.925/2006Garantia de participare in valoare de 4.360 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?b? din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 2.180 lei. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 3, b) prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: R098TREZ0035006XXX000436, deschis la Trezoreria mun. Blaj), depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante sau prin orice alt instrument bancar de plata;In conformitate cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelorDupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.Data la care se va calcula echivalenta leu/euro/alta valuta (curs BNR) este 15.01.2013, pt ca garantia de participare in alta valuta sa poata fi corelata cu cea in lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 8Cerinta nr. 22. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular nr. 7 In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificatele fiscale eliberate de autoritatile legale competente, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta Cerinta obligatorie: - completare Formular nr.6Cerinta nr. 4Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69A1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, coroborate cu ordinul nr.170/05.07/2012 privind interpretarea art. 69A1 din OUG nr.34/2006 completata de catre ofertant, subcontractant si/sau tert sustinator.Cerinta obligatorie: - completare Formular nr.12In vederea completarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractelor de achizitii publice sunt: Gheorghe Valentin Rotar - asociat si presedinte CALenuta Bubur - asociat si membru CAClaudiu Racuci - membru CAAldea Toader Iacob - administrator 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copieIn cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani; completare Formular nr.9 Ultimii 3 ani se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor. Curs euro: 2010 - 4, 2092011 - 4, 2372012 - 4, 460, Cerinta nr. 2Prezentarea a cel putin 1(unu) maxim 2(doua) contracte prin care sa se confirme furnizarea de produse a caror valoare CUMULATA sa fie de cel putin 218.000 lei, fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer