Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOTURISM PENTRU TRANSPORT MARFA


Detaliu pentru invitatia numarul 352087
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia Navodari
Numar invitatie: 352087/05.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE AUTOTURISM PENTRU TRANSPORT MARFA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariCod fiscal: RO14325363, Adresa: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Telefon: +40 241486228, Fax: +40 241486229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 241486228, fax: +40 241486229, persoana de contact: Constantin Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE AUTOTURISM PENTRU TRANSPORT MARFA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE AUTOTURISM PENTRU TRANSPORT MARFA conform conditiilor din Caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 34136100-0 - Furgonete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare1.300lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere al ofertelor.Garantia de participare se constituie in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta de documentatia de atribuire si in limba romana. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia de participare se constituie cf art.86/1din HG 925 /2006respectand art.86/2, 3-HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN -RO87 BTRL 0140 1202 7166 68XX ?Banca Transilvania CONSTANTA. Dovada constituirii garantiei de participarese va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor .Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va fece la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.Declaratie-completata conform Formularului nr.4 din Sectiunea-Formulare: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a acestui contract de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata.Declaratie -completata conform Formularului nr.5 din Sectiunea-Formulare: Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarele: a)Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b). In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 ?conform prevederilor Legii 279/2011;
-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa Formularul nr7 din Sectiunea-Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d)siDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹din OUG 34/2006.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3 dinSectiunea - Formulare.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante inceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ec. Turgay CHEMAL ? director general- Ing. Wilhelm HERBERT ? director tehnic, Ing.Constantin Radulescu-Sef B.Contracte, Ec. Constantin Ursaru -Sef serv Fin-Contab, Cons-jur.Ion Fatu, Ing. Constantin Sandu Sef B. Administrativ .Declaratie Formular nr. nr. 6 dinSectiunea III - Formulare.In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, fiecare asociat, tert sustinator si fiecare subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC?, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, si informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa.-In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentele se vor prezenta in copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana , in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Documentele depuse in cadrul acestei sectiuni vor fi in una din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similareefectuate in ultimii 3 ani, continand perioade de livrare si beneficiari indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati. Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la datalimita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer