Achizitie publica - Achizitie autoturism utilitar 4x4
Detaliu pentru invitatia numarul 334873
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334873/05.09.2012
Denumire contract: Achizitie autoturism utilitar 4x4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC AL ORASULUI RASNOV R.A.Cod fiscal: RO 17373721, Adresa: STR. Republicii, nr.13, Rasnov, Telefon: +40 0268231281, Fax: +40 0268230095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, persoana de contact: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturism utilitar 4x4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului: Furnizare a unui autovehicol utilitar 4x4prin leasing financiar
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 718.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 4234, 38RONNote1) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.2) Modalitatea de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.3) In cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara sau Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari se va folosi FormularulF.84) Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (formular F8.1). In cazul in care este o asociere, toate firmele asociate vor trebui sa prezinte documente din care sa reiasa ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.5)Documentele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.6) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 7 zile de la primirea instiintarii ca oferta sa a fost declarata castigatoare, refuza sa semneze contractul de furnizare in perioada de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul depune o contestatie respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, suma conform art.278ยน* ), alineatul (1), litera a) din OUG34/2006, adica suma de2117, 19 lei .7) Garantia de participare constituita de ofertant se returneaza acestora de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator va constituigarantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA in conformitate cu prevederile HG 925/2006 Art. 90 alin (1) ? (3) cu modificarile si prevederile ulterioare. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 ) cu modificarile si prevederile ulterioare. Modalitatea de restituire : in conformitate cu prevederile HG nr. 925/2006 Art 92 alin (1).Garantia de buna executie este distincta de garantia produselor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.1. Formular F 1.1- Declaratie privind eligibilitatea (Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).2. Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)3. Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).4. Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura5. Formular D - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Apostu Adrian ? sef ocolEc Vestea Anca-Daniela ? contabil sefIng Costescu Bogdan ? responsabil achizitiiCj Vasii Catalin ? consilier juridic6. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.2 Documente din care sa reiasa acreditarea ca si societate de leasing. Se depun copie documentele din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe vor completa formularele F4, F 4.1 si F 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si indeplinit cel putin un contract de furnizare de autoturisme a carui valoare este egala sau mai mare de 100.000 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente (procese verbale de receptie, etc.) emise sau contrasemnate de catre beneficiari., RecomandariOfertantul va depune minim o recomandare din partea unui beneficiar pentru un contract similar. ., Ofertantul va face dovada ca detine un contract incheiat cu un service autorizat de Registrul Auto Roman si acreditat de producator pentru autovehiculul ofertat. Existenta acestuia se demonstreazaprin prezentarea unei copiidupa Autorizatia tehnica clasa I, II si III emisa de RARa service-ului si contractul incheiat intre ofertant si service-ul autorizat RAR ., Prezentare declaratie: ?Lista unitatilor de service acreditate de producator? pe raza judetului unde isi are sediul autoritatea contractanta. Va fi exclus din procedurade atribuire a contractului, operatorul economic care nu poate prezenta nici o unitate service acreditata in Judetul Brasov.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 08:55