Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturisme


Detaliu pentru invitatia numarul 352676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL ECONOMIEI
Numar invitatie: 352676/14.08.2013
Denumire contract: Achizitie autoturisme
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ECONOMIEICod fiscal: 24931499, Adresa: CALEA VICTORIEI NR.152, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212025180, Fax: +40 0212025294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI NR.152, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010096, telefon: +40 0212025180, fax: +40 0212025294, persoana de contact: IOAN OLARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti, Etaj 2, camera 230
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturisme
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie a 14 autoturisme prin Programul de Stimulare a Innoirii Parcului Auto Nationalpentru anul 2013
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 573, 159.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7000 lei pentru lotul 1 si 3000 lei pentru lotul 2. Pt. o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza curs de schimb BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie atasata in plicul exterior al ofertei. In situatia in care se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie prezentat in original la sediul autoritatii contractante si trebuie sa prevada in mod expres situatiile de la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006(Formularul 3). In caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din H.G. nr. 925/2006 . In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO05TREZ7005005XXX002305. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului, constituita fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, contul deschis de autoritatile contractante la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO05TREZ7005005XXX002305. Aceasta se va constitui in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii de catre ambele parti a contractului. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.4.Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.5.Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1)si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 6.4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.7, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei pentru atribuirea contractului sunt: Varujan Vosganian ? Ministru, Manuel Marian Donescu - Secretar de Stat, Adrian Ciocanea-Teodorescu ? Secretar de Stat, Constantin Ciornei-Donighian ? Ordonator Principal de Credite, Radu Nicolae Chiurtu ? Secretar General, Ioana Apan ? Secretar General Adjunct, Alina Victoria Voicu ? Director General (DGJRI), Diana Ioana Florea ? Director General (DGBFC), Dumitru Pirvulescu ? Director General (DGIAPSIC), Florentina Constantinescu ? Director (DSIIT), Ioan Olariu ? Director (DAPC), Daniela Marin - consilier (DAPC)5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 8.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 17:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer