Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturisme de teren 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului national


Detaliu pentru invitatia numarul 355349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 355349/04.11.2013
Denumire contract: Achizitie autoturisme de teren 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului national
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE RAMNICU VALCEACod fiscal: 16428357, Adresa: Str.Carol 1, nr.37, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/820218, Fax: 0250/820219
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Carol 1, nr.37, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240276, telefon: +40 0250820218, fax: +40 0250820219, persoana de contact: PLESANU MIHAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Carol 1, nr.37, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240276, telefon: +40 0250820218, fax: +40 0250820219
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturisme de teren 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului national
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 3(trei) autoturisme de teren 4x4 prin programul de stimulare a innoirii parcului national- Rabla
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 016.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3540 lei;Perioada de valabilit. a garant. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;se va retine contestatarului caruia ia fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conf.preved.art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de particip.este cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Forma de constituire a garant.de particip.: instrument de garantare irevocabil emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, sau virament bancar in contul RO14TREZ6715005XXX003068, deschis la Trez.Valcea cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depun.a ofertelor Nota: In cazul constit. garantiei de particip. printr-un instrum.de garantare emis de o societ. bancara/societ. de asig. se va compl. Form.nr. 5 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In conf. cu Legea nr. 346/2004 , IMM-urile pot solicita red. cu 50% a garantiei de particip. prin prezent. docum. justificative corespunz. In acest caz, garantia de particip. va fi insotita de declaratia pe propr. raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intrepr. interesate. Decl. pe propr. rasp. va fi compl. conf. modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modif. si compl. ulterioare. c.Autorit.contractanta va elibera/restitui gar.de participare conf. prevederilor art. 88 din H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 . Completare si prezentare Form.1; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completare si prez.Form.2; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006.Completare si prez. Form.3 . Persoanele cu functii de decizie in cadrul AC: 1.Poenaru Gheorghe- inspector sef;2.Dinuca Gheorghe-inspector sef adjunct; 3.Deaconu Felicia-inspector sef adjunct economic; 4.Bulacu Constantin-consilier juridic;5.Poenaru Cristiana-consilier;6.Plesanu Mihai-consilier;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completare si prezentare Formular 4 1.Certificat constatator , eliberat de O.N.R.C., in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2.Ofertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01.2011).Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu(Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01.2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista cu unitatile service autorizate RAR din jud.ValceaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2013 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer