Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie autoturisme prin leasing operational pentru uzul AM POS-T


Detaliu pentru invitatia numarul 350694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Transporturilor
Numar invitatie: 350694/18.07.2013
Denumire contract: Achizitie autoturisme prin leasing operational pentru uzul AM POS-T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul TransporturilorCod fiscal: 13633330, Adresa: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +040 0213196156, Fax: +40 0213196199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 750032413, fax: +40 0213110565, persoana de contact: Alexandra Anghelina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, Ministerul Transporturilor (poarta G), etaj 1 cam 29
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie autoturisme prin leasing operational pentru uzul AM POS-T
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul contractului il constituie achizitionarea a 6 (sase) autoturisme de teren, prin leasing operational cu servicii de mentenanta incluse, pentru uzul AM POS-T. La finalul contractului de leasing operational autoturismele raman in proprietatea furnizorului.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 497 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 10.000 lei (50% pt IMM).Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 18, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, ofertantul va vira suma in contul RO53TREZ7005005XXX000180, deschis la ATCP Mun. Bucuresti. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat cea solicitata, se va considera cursul de schimb valutar publicat pe site-ul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.Cu exceptia situatiilor descrise mai sus, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului (5% pt. IMM).Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in forma prezentata in Formularul nr. 21, inainte de data semnarii contractului, ca o conditie de semnare si intrare in vigoare a contractului de achizitie. Autoritatea contractanta nu intentioneaza constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate, prevazuta de art. 90 alin. (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta - Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;3) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ». Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;4) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul ». Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;5) Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;6) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sec III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Relu Fenechiu - ministru, Tiberiu Barbuletiu - secretar general, Valentin Florin Trifan - secretar general adj., Anca Botoc - director cabinet ministru, Petre Neacsa - director general adj., Florentina Sabina Muresan - sef serviciu, Marcel Ioan Bolos - director general, Mihaela Dinca - director general adj., Bogdan Ionut Raileanu - sef serviciu. 1.Certificat constatator?eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului (leasing autoturisme). In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului (leasing autoturisme).In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de catre cel putin unul dintre operatorii economici asociati. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in orig./copie legalizata a certificatului constatator/documentelor care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2.Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Formularul 7 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe anii 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim: 120.000 Euro (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor) produse similare (furnizare de autoturisme prin leasing operational), in cadrul a min. 1 contract, valoarea contractului (sau a contributiei participarii ofertantului in asociere, daca este cazul) sa fie de min.100.000 Euro. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant in domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer